• Anonym (Ovanlig önskan.)

    Killen vill att jag skaffar "streckfitta" med intimkirurgi.

    Hej!

    Min kille och sambo sedan ett år har på senare tid berättat för mig om sin önskan att jag via kirurgi får en så kallad streckfitta.

    Trodde först han skämtade och sa att då kan du förstora det du har då den inte är alltför stor.

    Men han är allvarlig och berättade om sitt ex som hade en fitta som såg ut som ett streck och den var naturlig, hade inte blivit föremål för kirurgi.

    Är det verkligen ok att han berättar för mig om hur han vill att jag ska se ut nertill?

    Vad tycker ni?

    Tycker jag duger som jag är och funderar på om jag lever med rätt kille.

  • Svar på tråden Killen vill att jag skaffar "streckfitta" med intimkirurgi.
  • Anonym (säger då det)

    Tycker du ska hänvisa din porrskadade idiotkille att investera i en sexrobotdocka eller så kan han ju göra penisförlängning samtidigt och kanske passa på att operera näsan och skära bort lite förhud på samma gång. GÖR SLUT NU!!!
    Riskera inte nåt så dumt där du kan få bestående men och tappa känsel i det bästa du har..

  • Jonnynilsson

    Ja jävlar vilka idioter det finns. Stå på dig om en penisförstoring och han fixar det skall du överväga intimkirugi.

  • Anonym (Ändra hit och dit)

    Fråga om han vill ändra på sitt könsorgan då ochså?

  • Anonym (Sara)

    Gjorde mitt ex också en gång. Han tyckte jag hade för stora blygdläppar. Han sade inte att han ville ha en streckvagina men att han gärna ville jag skulle förminska läpparna. Min kärlek till honom dog där och då. Det är aldrig ok att prata så till sin partner.

  • Don3

    Säg att du vill att han också har det och att ni kan göra operationen tillsammans.

  • Anonym (vg)

    Nej det är sannerligen inte ok att uttycka sej som din kille.

    Så här ligger det till med äkta kärlek. De "defekter" den man älskar har älskar man för att dom sitter på personen man älskar.  Har tex killen man älskar  en liten snopp, men man föredrar stora, så finns det ingen snopp som är finare och bättre än den som sitter på han man älskar. Simple as that. 
    Din kille vill att du opererar streckfitta. I klarhet betyder det endast att han ser dej som sin knulldocka. Något annat bryr han sej inte om när det gäller dej. 

    Ge honom en uppblåsbar Barbara och dumpa skiten. 

  • Anonym (Ovanlig önskan.)
    Anonym (Sara) skrev 2019-01-09 19:53:49 följande:

    Gjorde mitt ex också en gång. Han tyckte jag hade för stora blygdläppar. Han sade inte att han ville ha en streckvagina men att han gärna ville jag skulle förminska läpparna. Min kärlek till honom dog där och då. Det är aldrig ok att prata så till sin partner.


    Ok, trodde jag var den ende som fått höra det här, men så är det alltså inte. Tappade nästan fattningen när jag förstod att han var allvarlig med sitt önskemål.

    Hur länge hade ni varit tillsammans när detta kom fram?
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Ovanlig önskan.) skrev 2019-01-09 19:56:22 följande:

    Ok, trodde jag var den ende som fått höra det här, men så är det alltså inte. Tappade nästan fattningen när jag förstod att han var allvarlig med sitt önskemål.

    Hur länge hade ni varit tillsammans när detta kom fram?


    Det var så länge sedan så minns inte riktigt, men det dröjde nog ett par år innan han berättade det. Gjorde dock inte slut med honom på en gång, utan det tog nog något år innan jag sade tack och hej, pga många orsaker. Hade det varit idag, nu när jag är äldre och klokare, hade jag lämnat honom på en gång.
Svar på tråden Killen vill att jag skaffar "streckfitta" med intimkirurgi.