• Anonym (Jambu­g)
    Äldre 10 Jan 12:52
    1629 visningar
    6 svar
    6
    1629

    Det kåtaste ni varit?

    Vad är det kåtaste ni någonsin varit? Det kåtaste jag varit måste ha varit när min flickvän och jag gick ut på stan för att äta. I sin fitta hade hon en sån där liten vibrator man styr med en app. Satte igång den flera gånger under kvällen när hon minst anade det. Det gjorde mig fruktansvärt upphettsad att se henne vrida på sig mer och mer av kåthet. När vi kom hem så flög kläderna av och vi hade det mest fantastiska sexet. Hon har nog aldrig varit så våt där nere förut, trosorna var bokstavligt talat genomvåta. Så är det någon mer som har en rolig historia att berätta?

  • Svar på tråden Det kåtaste ni varit?
  • Anonym (Torsk­)
    Äldre 11 Jan 05:41
    #1

    Jag var på erotisk massage, och provade för första gången en s.k. Body Slide.

    Tjejen är naken och gnider sin kropp mot din samtidigt som hon smeker med händerna. Det var helt sjukt upphetsande. 

    Sen betalade jag extra för en avsugning. 

  • Anonym (Jambu­g) Trådstartaren
    Äldre 12 Jan 10:34
    #2

    Aldrig ens hört talas om en sådan massage, men man kanske skulle leta reda på en sån

  • Anonym (A)
    Äldre 12 Jan 10:46
    #3

    När jag och sambon var nykära och hånglade på en utsiktsplats och jag bara väntade på att mannen lite längre bort skulle gå så vi kunde komma till skott. Han å sin sida anade nog och väntade på att få se mer. Till slut gick gav vi upp och gick hem...

  • Äldre 12 Jan 11:28
    #4
    Anonym (Jambug) skrev 2019-01-10 12:52:42 följande:

    Vad är det kåtaste ni någonsin varit? Det kåtaste jag varit måste ha varit när min flickvän och jag gick ut på stan för att äta. I sin fitta hade hon en sån där liten vibrator man styr med en app. Satte igång den flera gånger under kvällen när hon minst anade det. Det gjorde mig fruktansvärt upphettsad att se henne vrida på sig mer och mer av kåthet. När vi kom hem så flög kläderna av och vi hade det mest fantastiska sexet. Hon har nog aldrig varit så våt där nere förut, trosorna var bokstavligt talat genomvåta. Så är det någon mer som har en rolig historia att berätta?


    Jag avundas din flickvän. Det är sånt jag bara fantiserar om men aldrig får uppleva med min man.
  • Anonym (Alnic­o)
    Äldre 12 Jan 11:43
    #5

    När jag fantiserar om gaysex med äldre män. Kan bli så kåt så det bara rinner om mig.

  • Anonym (Jambu­g) Trådstartaren
    Äldre 14 Jan 16:26
    #6
    Joyho skrev 2019-01-12 11:28:38 följande:

    Jag avundas din flickvän. Det är sånt jag bara fantiserar om men aldrig får uppleva med min man.


    Du får väl framföra din önskan till din man, han kanske har många fantasier han vill uppleva men inte törs framföra. Jag har väldigt många fantasier jag skulle vilja göra men inte framfört till min flickvän. Då hon nog skulle bli väldigt svartsjuk
Svar på tråden Det kåtaste ni varit?