• Anonym (Jarl)
    Äldre 10 Jan 15:44
    888 visningar
    56 svar
    56
    888

    Längsta och kortaste ni har legat med?

    Hur lång är den längsta du legat med? Och hur kort har den kortaste varit?

    Kunde vara kul att höra om någon varit med om väldiga längdskillnader. Glöm inte att skriva hur långa ni själva är och vilket kön.

    Jag är kille på 172cm.

    Längsta jag legat med: En tjej strax under 185 cm
    Kortaste jag legat med: Min nuvarande tjej på 163 cm

    Och ja, jag förstår att man inte mäter alla sina ligg, men gör en uppskattning :)

  • Svar på tråden Längsta och kortaste ni har legat med?
  • Anonym (Måttb­and)
    Äldre 10 Jan 17:11
    #21
    Anonym (Kort) skrev 2019-01-10 16:52:29 följande:

    Jag är kvinna på 157 cm.

    Har legat med:

    Kortast kille: 172 cm

    Längst kille: 193 cm


    Hur vet man sånt??? Frågat eller tumstock och mätning??
    Och framförallt - hur skulle det kunna spela någon roll??
    Om det nu inte är en böjelse eller fetisch förstås.
  • Anonym (Jarl) Trådstartaren
    Äldre 10 Jan 17:16
    #22
    Anonym (Ka) skrev 2019-01-10 16:40:37 följande:

    Men herregud...Har det någon betydelse...ligger gör man väl oftast vågrätt ??


    Om det har något betydelse vet jag inte, det har jag aldrig påstått. Slängde mest ut frågan på grund av en diskussion jag och en vän hade om olika längder på sexpartners, det är mest att se som en kul grej altså.
  • Äldre 10 Jan 17:25
    #23
    Anonym (Måttband) skrev 2019-01-10 17:11:57 följande:

    Hur vet man sånt??? Frågat eller tumstock och mätning??

    Och framförallt - hur skulle det kunna spela någon roll??

    Om det nu inte är en böjelse eller fetisch förstås.


    Jag har ganska sällan umgåtts med en person under en period utan att samtalsämnen såsom utbildning, jobb, syskon, var man kommer ifrån, favoritfärg och längd kommit upp. Man sitter och skrattar åt någon fula passfoto och läser längd och mellannamn, man är ute och shoppar kläder, lånar någons bil (som är inställd så att man knappt når pedalerna) eller är hemma hos någon som har sina dricksglas på översta hyllan exempelvis. Hemma hos mig brukade folk bli hysteriska över min diskbänk i standardhöjd anno 1948, och genast fråga hur jäkla liten jag egentligen är.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Var är hon?)
    Äldre 10 Jan 19:05
    #24
    Anonym (.) skrev 2019-01-10 17:11:53 följande:

    kanske är hon som startat tråden?


    Jag tror faktiskt inte det den här gången, men vem vet?!
  • Anonym (.)
    Äldre 10 Jan 19:09
    #25
    Anonym (Var är hon?) skrev 2019-01-10 19:05:14 följande:

    Jag tror faktiskt inte det den här gången, men vem vet?!


    Det tror jag. Fast i ett annat sammanhang än hon brukar fråga för att undvika att tråden tas bort.
  • Anonym (Jarl) Trådstartaren
    Äldre 10 Jan 19:14
    #26
    Anonym (.) skrev 2019-01-10 19:09:37 följande:
    Det tror jag. Fast i ett annat sammanhang än hon brukar fråga för att undvika att tråden tas bort.
    Vet inte ens vem ni syftar på. Eller är det hon som fanns innan som alltid undrade om hon var för kort? För det är inte jag i alla fall.
  • Anonym (Är tjej)
    Äldre 10 Jan 19:21
    #27
    Anonym (Måttband) skrev 2019-01-10 17:11:57 följande:

    Hur vet man sånt??? Frågat eller tumstock och mätning??

    Och framförallt - hur skulle det kunna spela någon roll??

    Om det nu inte är en böjelse eller fetisch förstås.


    "Det känns så bra att kyssa dig, du är precis rätt längd för mig. Kanske vi är lika långa! Hur lång är du?"

    "Kan du nå den stora bunken på högsta hyllan? Jag når precis inte upp men du är väl lite längre, eller...? Hur lång är du?"

    "Åh de byxorna sitter så snyggt på dig med dina långa ben! Hur lång är du egentligen?"

    Finns många tillfällen då det kan komma upp.
  • Anonym (Var är hon?)
    Äldre 10 Jan 19:46
    #28
    Anonym (.) skrev 2019-01-10 19:09:37 följande:

    Det tror jag. Fast i ett annat sammanhang än hon brukar fråga för att undvika att tråden tas bort.


    Det skulle kunna vara så. Jag har lagt märke till att hon numera också gärna går in i helt andra trådar med sin eviga frågeställning. Men jag tycker faktiskt inte den här TS låter som längdtjejen i sitt sätt att uttrycka sig mm., så jag tror det är en annan person.
    Anonym (Jarl) skrev 2019-01-10 19:14:42 följande:

    Vet inte ens vem ni syftar på. Eller är det hon som fanns innan som alltid undrade om hon var för kort? För det är inte jag i alla fall.


    Ja, vi syftar på tjejen som alltid undrar om hon är för kort, men jag tror inte att du är den personen. Däremot skulle jag inte bli förvånad om hon dyker upp i tråden.
  • Anonym (H)
    Äldre 10 Jan 19:50
    #29

    Jag är kvinna, 180cm.

    Längsta killen: 198cm.

    Kortaste killen: 177cm?

    Min sambo: 184cm.

  • Anonym (.)
    Äldre 10 Jan 19:52
    #30
    Anonym (Var är hon?) skrev 2019-01-10 19:46:07 följande:

    Det skulle kunna vara så. Jag har lagt märke till att hon numera också gärna går in i helt andra trådar med sin eviga frågeställning. Men jag tycker faktiskt inte den här TS låter som längdtjejen i sitt sätt att uttrycka sig mm., så jag tror det är en annan person.Ja, vi syftar på tjejen som alltid undrar om hon är för kort, men jag tror inte att du är den personen. Däremot skulle jag inte bli förvånad om hon dyker upp i tråden.


    hon frågar ju inte bara det utan om längd generellt och så utger hon sig ofta för att vara kille också i många trådar för att inte bli igenkänd och har konversationer med sig själv m.m
Svar på tråden Längsta och kortaste ni har legat med?