• vanja1

    Efter hur många okända kvinnoplagg i tvätten skulle du undra?

    Det dyker upp kvinnokläder i tvätten då och då och vi har inte gemensam tvättstuga? Min man vet inget om varför säger han, idag var det det fjärde tjejplagget och jag undrar om det bara kan ? råka? hamna i tvätten? Vad skulle ni tänka/ göra?


    2
  • Svar på tråden Efter hur många okända kvinnoplagg i tvätten skulle du undra?
  • annabellelee

    Vadå, ni har inte gemensam tvättstuga? Så ingen använder samma maskin som ni? Och det dyker upp kvinnokläder som inte är dina? Ja, då hade jag börjat undra efter första plagget.

  • Anonym (Undrar)

    Vi har både tvättmaskin och torktumlare i badrummet...jag tänkte att den första tröjan ( träningströja) på något sätt skulle kommit med hem från gymmet....men nu vet jag inte...

  • Anonym (Undrar)

    Pilsner ja de är ungefär i min storlek, inte snygga eller fula, mer typ vanliga basplagg och inget jag skulle köpa.

  • Anonym (Vanja2)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-01-10 21:54:25 följande:

    Vi har både tvättmaskin och torktumlare i badrummet...jag tänkte att den första tröjan ( träningströja) på något sätt skulle kommit med hem från gymmet....men nu vet jag inte...


    Du heter ju vanja1 i början av den här tråden. Lite sent att ändra på det nu...

    Du som inte ens kommer ihåg vad du heter, kan det kanske vara så att kläderna är dina?
  • Anonym (dd)

    detta låter sjukt trolligt. Det dykoer upp random tjejkläder i er privata tvättmaskin?
    Det finns tre möjliga anledningar:

    1. din man är otrogen
    2. din man är transa
    3. du lider av amnesi

  • Anonym (MPD)
    Anonym (dd) skrev 2019-01-10 22:01:28 följande:

    detta låter sjukt trolligt. Det dykoer upp random tjejkläder i er privata tvättmaskin?
    Det finns tre möjliga anledningar:

    1. din man är otrogen
    2. din man är transa
    3. du lider av amnesi


    Fast hon kan faktiskt ha någon form av multipla personlighets-störning också.
  • Anonym (Undrar)

    Haha nä jag brukar inte skriva här så bara lite ovan hur jag ska fylla i dessa signaturer.Känner iallafall att om det är så att han är otrogen så vore det ju också skumt om tjejen ville att jag ska tvätta hennes kläder. Flyttar ut tvättkorgen till hallen snart!

  • Anonym (...)

    Känns rätt givet att han är otrogen med en inte alltför skärpt tjej som haft bråttom iväg...eftersom det är basplagg/undertröjor hon glömt kvar.

  • GGN

    Jag hade tänkt att tjejen han är otrogen med hade lämnat kvar kläderna med flit.

Svar på tråden Efter hur många okända kvinnoplagg i tvätten skulle du undra?