• Anonym (Frust­rerad)
    Äldre 10 Jan 23:21
    97 visningar
    20 svar
    20
    97

    Frustrerad

    Jag blir snart galen av att tänka på den jag bestämt mig för att inte tänka på. Han hemsöker mig varenda kväll när jag ska försöka sova och det känns som att hela kroppen ska gå i bitar om jag inte får honom naken i min säng snart. Han är inte lämplig för mig och jag vill inte vilja ha honom. Någon som känner likadant eller har en vettig åsikt? Hur gör man för att sluta vilja ha en särskild person?

  • Svar på tråden Frustrerad
  • Äldre 10 Jan 23:32
    #1

    Samma här!!! Morgonen dyker han ofta upp i mina tankar. Flera gånger under dagen men blivit färre. Förstår inte varför jag inte kan släppa honom. Bill inte ha honom men ändå vill jag det. Han är heller inte bra för mig samtidigt kunde han stundvis bara så Bra!

  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 10 Jan 23:35
    #2
    Elviram skrev 2019-01-10 23:32:54 följande:

    Samma här!!! Morgonen dyker han ofta upp i mina tankar. Flera gånger under dagen men blivit färre. Förstår inte varför jag inte kan släppa honom. Bill inte ha honom men ändå vill jag det. Han är heller inte bra för mig samtidigt kunde han stundvis bara så Bra!


    Är det en person som du har varit med eller en person du vill vara med?
  • Anonym (Ctrl Alt Del (man))
    Äldre 10 Jan 23:36
    #3

    Känner igen det där. Det gör nog många. Hjärnan och kroppen vill inte samma sak ibland, vilket kan vara sjukt jobbigt.
    Jag har väl inga direkta råd som hjälper. Jag vet dock att "en kall dusch" inte hjälper ett skit, så undvik det tipset ; )
    "Städa"; nej inte den heller. (Bör dock icke undvikas för länge av andra skäl)
    Mitt nick här brukar inte heller funka tyvärr.
    Svarade mest för att du inte skulle känna dig ensam i din frustration

  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 10 Jan 23:42
    #4
    Anonym (Ctrl Alt Del (man)) skrev 2019-01-10 23:36:32 följande:

    Känner igen det där. Det gör nog många. Hjärnan och kroppen vill inte samma sak ibland, vilket kan vara sjukt jobbigt.
    Jag har väl inga direkta råd som hjälper. Jag vet dock att "en kall dusch" inte hjälper ett skit, så undvik det tipset ; )
    "Städa"; nej inte den heller. (Bör dock icke undvikas för länge av andra skäl)
    Mitt nick här brukar inte heller funka tyvärr.
    Svarade mest för att du inte skulle känna dig ensam i din frustration


    Tack! Det var ett väldigt bra nick du valt och jag önskar verkligen att det kunde fungera! Jag har försökt undvika att se mannen på ett ganska långt tag nu men han har inte släppt taget helt ändå. Så såg jag honom och han bara sög in mig i sin blick och så ilade det i hela kroppen. Så nu tänker jag på honom igen och vill bara att det ska gå över. Nej, kall dusch skulle jag nog inte ta, brr! Och städa, nja... Men tack för att du svarade!
  • Anonym (Virus­)
    Äldre 10 Jan 23:44
    #5

    Är som ett virus!

  • Anonym (Vill ha)
    Äldre 11 Jan 00:18
    #6

    Ja, du är inte den enda som är frustrerad på det sättet! ;)

    Själv så känner jag så för flera faktiskt i varierande styrka..så kul! Eller inte. Det var ju enklare runt 20 innan alla var gifta typ, numera är allt cementerat genom långa förhållanden, barn och allt gemensamt ägande. Men alla biologiska begär följer inte den mallen, inte för mig i alla fall.

  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 11 Jan 08:02
    #7
    Anonym (Virus) skrev 2019-01-10 23:44:49 följande:

    Är som ett virus!


    Ja, det var en bra beskrivning! Måtte det ge med sig snart och att jag då bildat antikroppar mot den här personens attraktionskraft.
  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 11 Jan 08:05
    #8
    Anonym (Vill ha) skrev 2019-01-11 00:18:29 följande:

    Ja, du är inte den enda som är frustrerad på det sättet! ;)

    Själv så känner jag så för flera faktiskt i varierande styrka..så kul! Eller inte. Det var ju enklare runt 20 innan alla var gifta typ, numera är allt cementerat genom långa förhållanden, barn och allt gemensamt ägande. Men alla biologiska begär följer inte den mallen, inte för mig i alla fall.


    Nej, begär lever sitt alldeles egna liv. Förstår hur du känner det när du blir intresserad av en person som är upptagen. Man blir lite galen och bara önskar det fanns en on-off-knapp.
  • Anonym (Virus­)
    Äldre 11 Jan 10:34
    #9
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-01-11 08:02:56 följande:

    Ja, det var en bra beskrivning! Måtte det ge med sig snart och att jag då bildat antikroppar mot den här personens attraktionskraft.


  • Anonym (Virus­)
    Äldre 11 Jan 10:42
    #10

    [quote=79352695][quote-nick]Anonym ....~>(KärleksVirus) ............skrev 2019-01-11 10:34:49 följande:[/quote-nick][/quote]

    Missade att skriva.

    Varför ta bort något som känns bra? själv vill jag bara ha mer, du får ju inga antikroppar av att undvika viruset.. :)

  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 11 Jan 13:39
    #11
    Anonym (Virus) skrev 2019-01-11 10:42:27 följande:

    [quote=79352695][quote-nick]Anonym ....~>(KärleksVirus) ............skrev 2019-01-11 10:34:49 följande:[/quote-nick][/quote]

    Missade att skriva.

    Varför ta bort något som känns bra? själv vill jag bara ha mer, du får ju inga antikroppar av att undvika viruset.. :)


    Men det känns ju inte bra när jag åtrår någon som jag inte borde åtrå? Då är det nog bäst att undvika viruset även om jag inte bildar antikroppar. Men visst finns det en del av mig som bara vill ha mer av det som gör mig sjuk. Har du något litet virus i din närhet möjligtvis, eftersom du skriver att du vill ha mer Drömmer
  • Äldre 11 Jan 15:52
    #12
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-01-10 23:21:21 följande:

    Jag blir snart galen av att tänka på den jag bestämt mig för att inte tänka på. Han hemsöker mig varenda kväll när jag ska försöka sova och det känns som att hela kroppen ska gå i bitar om jag inte får honom naken i min säng snart. Han är inte lämplig för mig och jag vill inte vilja ha honom. Någon som känner likadant eller har en vettig åsikt? Hur gör man för att sluta vilja ha en särskild person?


    Jag kan känna igen mig i dina tankar. Har man skapat en bild av någon och låtit fantasierna sättas i rullning är det svårt att stoppa tåget. Du får ersätta honom med någon annan. Men innan du får för starka ha begär även där så bryter du. Du ska se att den första då har försvunnit eller i alla fall minskat i styrka. Det där ha begäret känner jag igen och det är lurigt. Antar att du är en passionerad person som lätt ger dig hän.

    Hoppas det släpper snart.
  • Anonym (Vill ha)
    Äldre 11 Jan 16:59
    #13
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-01-11 08:05:16 följande:
    Nej, begär lever sitt alldeles egna liv. Förstår hur du känner det när du blir intresserad av en person som är upptagen. Man blir lite galen och bara önskar det fanns en on-off-knapp.
    Eller hur!? Ibland undrar jag över om det är jag eller hur man har byggt upp parlivet i vårt samhälle som diffar. När det finns så många fina att ha begär till, varför skall man inte kunna bejaka det...känns lite bortkastat ärligt talat.
  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 11 Jan 18:57
    #14
    Dahlton skrev 2019-01-11 15:52:49 följande:
    Jag kan känna igen mig i dina tankar. Har man skapat en bild av någon och låtit fantasierna sättas i rullning är det svårt att stoppa tåget. Du får ersätta honom med någon annan. Men innan du får för starka ha begär även där så bryter du. Du ska se att den första då har försvunnit eller i alla fall minskat i styrka. Det där ha begäret känner jag igen och det är lurigt. Antar att du är en passionerad person som lätt ger dig hän.

    Hoppas det släpper snart.
    Jag försöker ersätta honom med att tänka på någon sexig man ur en film eller så, men det fungerar sådär. Ja, jag hoppas också att det släpper snart. Tack för ditt svar.
  • Äldre 11 Jan 19:08
    #15
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-01-11 18:57:08 följande:

    Jag försöker ersätta honom med att tänka på någon sexig man ur en film eller så, men det fungerar sådär. Ja, jag hoppas också att det släpper snart. Tack för ditt svar.


    Ja det är inte lätt. Har det satt sig så brukar det vara svårt. Men drömma om någon du sett på film eller kanske sexchatta med någon annan. Bryt mönster, få något nytt att tänka på.
  • Anonym (Virus­)
    Äldre 11 Jan 19:17
    #16
    Anonym (Frustrerad) skrev 2019-01-11 13:39:00 följande:

    Men det känns ju inte bra när jag åtrår någon som jag inte borde åtrå? Då är det nog bäst att undvika viruset även om jag inte bildar antikroppar. Men visst finns det en del av mig som bara vill ha mer av det som gör mig sjuk. Har du något litet virus i din närhet möjligtvis, eftersom du skriver att du vill ha mer 


    Jag har ett virus, känns i varje cell.. Börjar dock stabiliseras lite nu och känner mig mer harmonisk i känslorna. Skulle dock inte säga nej till att sjuka ner mig igen! Varför borde du inte?
  • Äldre 11 Jan 19:25
    #17
    Dahlton skrev 2019-01-11 19:08:51 följande:
    Ja det är inte lätt. Har det satt sig så brukar det vara svårt. Men drömma om någon du sett på film eller kanske sexchatta med någon annan. Bryt mönster, få något nytt att tänka på.
    Detta!

    Det och ligga med andra gjorde att det till slut försvann, det tog lång tid men det gick. Plus att polletten trillade ner vilken idiot han egentligen var Solig
  • Anonym (Vill ha)
    Äldre 11 Jan 19:55
    #18
    Anonym (Virus) skrev 2019-01-11 19:17:17 följande:
    Jag har ett virus, känns i varje cell.. Börjar dock stabiliseras lite nu och känner mig mer harmonisk i känslorna. Skulle dock inte säga nej till att sjuka ner mig igen! Varför borde du inte?
    Det här var uppfriskande...;) Vilken typ av virus är det du har tror du? 

    Själv är jag lite småsjuk för jämnan...verkar inte bli frisk alls numera, haha
  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 11 Jan 23:14
    #19
    Anonym (Virus) skrev 2019-01-11 19:17:17 följande:
    Jag har ett virus, känns i varje cell.. Börjar dock stabiliseras lite nu och känner mig mer harmonisk i känslorna. Skulle dock inte säga nej till att sjuka ner mig igen! Varför borde du inte?
    Jag förstår, du är också attraherad av någon. Vill du sjuka ner dig igen, varför det?
    Nej, det är bara jobbigt att längta efter en person som man troligtvis inte kommer att få. Jag har bestämt mig helt enkelt för att jag inte ska gå och tråna, det är en person på jobbet och ingen av oss vågar oss på några moves och jag börjar tvivla på att han ens vill ha mig. Han kanske vill ha bekräftelse bara. Att längta när det bara är en tidsfråga innan man vet att man kommer att hamna i säng är ju härligt, men att längta när man slits mellan hopp och förtvivlan är inte kul alls. Det suger bara energi. Jag vill bli sugen på någon helt annan nu.
  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 11 Jan 23:16
    #20
    glitterhitta skrev 2019-01-11 19:25:57 följande:
    Detta!

    Det och ligga med andra gjorde att det till slut försvann, det tog lång tid men det gick. Plus att polletten trillade ner vilken idiot han egentligen var Solig
    Ja, det går ju över till slut. Och är personen en idiot går det ju lättare att gå vidare.
Svar på tråden Frustrerad