• Äldre 11 Jan 01:08
    354 visningar
    5 svar
    5
    354

    Svårt att komma över henne

    Hej. Jag är gift, älskar min fru. Men jag kan bara inte komma över ett ex, trots att det gått snart 10 år sedan det tog slut. Känner att jag aldrig kommer vara lika lycklig som med henne. Men jag vill inte ha dom här känslorna.

    Finns det något jag kan göra för att äntligen komma vidare? :(

  • Svar på tråden Svårt att komma över henne
  • Äldre 11 Jan 10:26
    #1

    Vad gjorde henne speciell? Blev du lämnad av henne?

    Tror att du är fast i bilden av hur ni hade det och då bara det bra. Blev du lämnade kan det vara att du inte fick ett ordentligt avslut.

  • Äldre 13 Jan 02:36
    #2

    Hon var min själsfrände. Hon lämnade mig för en annan kille. Det kom som en chock, kan jag lugnt påstå.

    Hon var godhjärtad, fantasifull, kreativ, kärleksfull, underbart snäll, full av liv och alltid där för mig.

  • Anonym (Hej)
    Äldre 13 Jan 05:01
    #3
    kaffeman skrev 2019-01-13 02:36:21 följande:

    Hon var min själsfrände. Hon lämnade mig för en annan kille. Det kom som en chock, kan jag lugnt påstå.

    Hon var godhjärtad, fantasifull, kreativ, kärleksfull, underbart snäll, full av liv och alltid där för mig.


    Varför lämnade hon dig?

    Och uppfyller inte din nuvarande de där sakerna?
  • Äldre 22 Jan 02:46
    #4

    Hon lämnade mig. Jag antar att jag kanske inte gav henne den uppmärksamhet som hon förtjänade. Vi hade ett distansförhållande. 

    Min fru uppfyller endast en del av de sakerna. Men hon jag inte kan komma över var min själsfrände. Efter vår andra dag tillsammans så var det som om vi känt varann hela livet. Det är en sån underbar känsla att det går nästan inte för mig och förklara det.

  • Äldre 22 Jan 09:35
    #5

    10år är en låååång tid, du lever troligtvis på gamla minnen, tror inte att någon av er är samma personer längre. Låter mer som en romantiserad bild av en tonårsförälskelse.

Svar på tråden Svårt att komma över henne