• Magicbus

    Blir snart galen - negativa test?

    Hej!

    Min mens är drygt 2 veckor sen nu och jag har dessa symptom:

    ? Illamående av och till

    ? Molvärk i ländryggen och tjejmagen

    ? ?Stickningar? och små kramper i underlivet

    ? Förstoppad

    ? Ömma bröstvårtor

    Jag har tagit flera test och de visar endast negativt eller klassiska sk. ?spökstreck?. Imorse fick jag ett typiskt sådant spökstreck ganska direkt, väääldigt svagt och jag tycker det ser grått ut. Det var RFSU vanliga gravsticka. För ett par dagar sedan tog jag ett CB test som visade negativt inom tiden men blev positivt efteråt.. Har lagt in bilder på dessa två. Jag behöver hjälp att tolka bilderna. Det är väl tvärnegativt?? Jag skulle ju i sådant fall vara i vecka 7, känns högst osannolikt när det inte visar något tydligt.

  • Svar på tråden Blir snart galen - negativa test?
  • Ellsie

    Det nedersta ser positivt ut. Vad jag vet ska ett streck i vänstra betyda positivt oavsett om det är starkt eller svagt.

  • Magicbus

    Tack för ditt svar!

    Japp det ser positivt ut men det var också det som inte blev positivt förens efter någon timme.. Innan var det bara ett streck. Det andra testet (stickan) tog jag imorse och där tycker jag mig bara se någon grå skugglinje.

  • Anonym (.)
    Magicbus skrev 2019-01-11 14:26:21 följande:

    Tack för ditt svar!

    Japp det ser positivt ut men det var också det som inte blev positivt förens efter någon timme.. Innan var det bara ett streck. Det andra testet (stickan) tog jag imorse och där tycker jag mig bara se någon grå skugglinje.


    dom är negativa. Ett test som läses av efter 5-10 minuter är ogiltigt och blir ofta ett falskt plus. Läs bruksanvisningen
  • Anonym (l)

    Kan du ha haft ägglossning senare än du tror och att det fortfarande är för tidigt för att testa?

Svar på tråden Blir snart galen - negativa test?