Inlägg från: Anonym (Water) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Water)

    Kan du tänka dig att kissa på din partner?

    Din man eller kvinna (eller sexuella kontakt) vill att du kissar på dennes kropp.

    Hur ställer du dig till det?

    Ja, nej eller kanske?

    Svara gärna om du är man eller kvinna.

  • Svar på tråden Kan du tänka dig att kissa på din partner?
  • Anonym (Water)
    Anonym (Aska) skrev 2019-01-12 20:59:11 följande:

    Ja, om det brinner.


    Nej, det brinner inte i denna situation.
    Men stämningen är väldigt het.
  • Anonym (Water)
    Anonym (A) skrev 2019-01-13 12:23:16 följande:

    Aldrig


    Ok. Man el. kvinna och ungefärlig ålder?
    Såklart frivilligt att svara.
  • Anonym (Water)
    agaton_sax skrev 2019-01-13 13:30:36 följande:

    Det är inget som jag själv går igång på överhuvud taget men om det var något som var viktigt för henne så skulle jag inte ha några problem med att lite då och då göra det. 

    Hade hon däremot velat kissa på mig så hade jag inte varit intresserad av det.


    Vad som helst kan hända Byköping?...
  • Anonym (Water)
    Merkel skrev 2019-01-13 13:58:09 följande:

    Nej skulle inte göra det.Tycker det är ingen sex eller kärlek att kissa på varandra Men dom som gillar det så gör det


    HADE DEt förändrat din inställning till den som velat det och frågat dig?
  • Anonym (Water)
    Anonym (Tja) skrev 2019-01-13 14:13:09 följande:

    Jag är tjej och visst, jag hade inte haft något emot det. Men min partner tänder inte på just wet och jag respekterar det, så vi har inte testat.


    Har ni haft uppe det till diskussion?
  • Anonym (Water)
    Anonym (Tja) skrev 2019-01-13 14:23:07 följande:
    Ja, vi tvättade av oss i badrummet efter sex en gång och jag sade att man kunde göra en hel del där också, särskilt om man ville olja in varandra ordentligt, kunna squirta utan att vara rädd om lakanen eller ha wetlekar. Han svarade att han inte kände sig sugen på att testa just wet så det är kanske bara inte just hans grej.
    Ah, du vill kissa på honom?
  • Anonym (Water)
    Anonym (Tja) skrev 2019-01-13 14:32:39 följande:
    Jag måste inte, men jag är öppen för mycket och har inte testat wet förut. Det är kul att testa nya saker ibland. Därför nämnde jag det för honom men när han inte verkade intresserad så tog jag det med ro.
     Ok. läst i andra trådar där mannen föreslagit wet och det har blivit ett jävla liv.

    Också många som tycker det är sjukt. äckligt och man behöver söka hjälp om man har tankar om att kissa på någon.
    Reaktionerna varierar, minst sagt!
  • Anonym (Water)
    Anonym (Tja) skrev 2019-01-13 14:56:42 följande:
    Jo det förstår jag, vi är alla olika men det är det som är det vackra med mänskligheten och det finns garanterat inget nytt under solen. Har också sett trådar där folk reagerar starkt på sånt de själva inte gillar men jag känner att det är bortkastad energi att uppröras av att vi alla har olika smak. Det finns saker som jag inte heller tänder på men har inga problem med tanken på att en del här säkert tänder på det. De kanske är väldigt kära i varandra och har ett bra sexliv tack vare sin kink, då är det bara att gratulera dem till det.

    Men det kan kännas svårt att föreslå något till sin partner om risken finns att de flyger i taket. Jag brukar testa reaktionen genom att ofta prata om sex i allmänhet, engagera honom genom att undra hur han tror att det ena eller det andra fungerar i praktiken, fråga vad han hade gjort om en viss sak hände på ett mer avslappnat och lekfullt sätt utan att fråga rakt ut om han hade sagt ja eller nej till något. Direkta frågor kan man ta senare om han verkar intresserad så att han inre känner sig pressad.
    Har du lyckats få igenom något speciellt "önskemål"?
    En bekant till mig har elektro sex med sin partner, också lite annorlunda.
  • Anonym (Water)
    Anonym (Aska) skrev 2019-01-13 15:13:59 följande:

    Svar absolut inte.
    Du får testa!
Svar på tråden Kan du tänka dig att kissa på din partner?