• Anonym (Norwegian)

    Mycket jobb och sexrelaterat

    Jag har funderat på om kvinnor som jobbar mycket (60h) i veckan samt stressar en del, har mindre lust till att vilja ha sex?

    Den sorten kvinnor jag funderar på är av den röda sorten. Karriärs inriktad. Sena 20 års åldern till runt 40. Tränar rätt friskt i syfte att klara av jobbet samt äter kanske inte så bra som dom borde.

    Ofta är de singlar eller har korta relationer. Eller kks.
    Uppväxt med föräldrar som visade lite känslor. Vilket leder till att kvinnan har svårt med att uttrycka känslor. Har också svårt med att behålla relationer. 
    Ofta säger de att de vill vara singlar av olika anledningar. Barn är inte heller av intresse. 

    Dock gillar dom att vid specifika tillfällen ha sex i form av rollspel. De klär upp sig och vill domineras till stor del.

    Men vanligt sex är inte lika intressant. De använder sig hellre av sexleksaker ensamma.

    Någon som känner igen denna typ av kvinnor? =)

  • Svar på tråden Mycket jobb och sexrelaterat
  • Anonym (Färgad)
    Anonym (Norwegian) skrev 2019-01-13 01:01:20 följande:

    Jag har funderat på om kvinnor som jobbar mycket (60h) i veckan samt stressar en del, har mindre lust till att vilja ha sex?

    Den sorten kvinnor jag funderar på är av den röda sorten. Karriärs inriktad. Sena 20 års åldern till runt 40. Tränar rätt friskt i syfte att klara av jobbet samt äter kanske inte så bra som dom borde.

    Ofta är de singlar eller har korta relationer. Eller kks.

    Uppväxt med föräldrar som visade lite känslor. Vilket leder till att kvinnan har svårt med att uttrycka känslor. Har också svårt med att behålla relationer. 

    Ofta säger de att de vill vara singlar av olika anledningar. Barn är inte heller av intresse. 

    Dock gillar dom att vid specifika tillfällen ha sex i form av rollspel. De klär upp sig och vill domineras till stor del.

    Men vanligt sex är inte lika intressant. De använder sig hellre av sexleksaker ensamma.

    Någon som känner igen denna typ av kvinnor? =)


    Haha både ja och nej, mycket stämmer med modifikation såklart och faktiskt en hel del fel. Är en relationsmänniska så där tog du fel, gärna långa dessutom. Livslångt vet jag ej, har inte levt så länge än. Barn: tidigare var det absolut nej, men man vet aldrig. Uttrycka känslor: nja, jobbiga kanske. Sex: ja det stämmer bra. Kk: bättre än inget. :)
  • Anonym (Färgad)
    Anonym (Färgad) skrev 2019-01-13 03:44:24 följande:

    Haha både ja och nej, mycket stämmer med modifikation såklart och faktiskt en hel del fel. Är en relationsmänniska så där tog du fel, gärna långa dessutom. Livslångt vet jag ej, har inte levt så länge än. Barn: tidigare var det absolut nej, men man vet aldrig. Uttrycka känslor: nja, jobbiga kanske. Sex: ja det stämmer bra. Kk: bättre än inget. :)


    Glömde är heller ingen karriärist, men töstande på kunskap. Mer blå än röd.. lila kanske.
  • Anonym (Blue sky)
    Anonym (Färgad) skrev 2019-01-13 03:53:20 följande:

    Glömde är heller ingen karriärist, men töstande på kunskap. Mer blå än röd.. lila kanske.


    Typ Liberalerna då...?
  • Anonym (Blue sky)
    Anonym (Färgad) skrev 2019-01-13 03:53:20 följande:

    Glömde är heller ingen karriärist, men töstande på kunskap. Mer blå än röd.. lila kanske.


    Typ Liberalerna då...?
  • Anonym (Typiskt röd person)

    Det du skriver stämmer delvis in på hur jag agerar.

    Är dock sambo och kan inte tänka mig att vara singel.

    Jag arbetar ca 150 till 170 procent, är så trött efter en arbetsdag. Vanligtvis borta 14-15h/dag. Bedriver egen firma och utöver det ett arbete på 100 procent.

    Gillar att bli dominerad, fastspänd, smiskad osv. Tror det har att göra med allt ansvar jag i vanliga fall har vilandes på axlarna att när min man dominerar mig kan jag bara släppa allt och bara njuta.

    Så mindre sugen på sex för att jag jobbar och stressar? Näe inte alls men däremot för trött.

  • Anonym (Typiskt röd person)

    Vill även tillägga att barn är verkligen något jag vill ha.

  • Anonym (Färgad)
    Anonym (Typiskt röd person) skrev 2019-01-13 07:00:49 följande:

    Det du skriver stämmer delvis in på hur jag agerar.

    Är dock sambo och kan inte tänka mig att vara singel.

    Jag arbetar ca 150 till 170 procent, är så trött efter en arbetsdag. Vanligtvis borta 14-15h/dag. Bedriver egen firma och utöver det ett arbete på 100 procent.

    Gillar att bli dominerad, fastspänd, smiskad osv. Tror det har att göra med allt ansvar jag i vanliga fall har vilandes på axlarna att när min man dominerar mig kan jag bara släppa allt och bara njuta.

    Så mindre sugen på sex för att jag jobbar och stressar? Näe inte alls men däremot för trött.


    Vi kontroll människor brukar behöva någon som klarar få oss att släppa kontrollen.

    Jag gillar dock ombyte, vill både dominera och bli dominerad.
  • Anonym (Färgad)
    Anonym (Blue sky) skrev 2019-01-13 04:08:05 följande:

    Typ Liberalerna då...?


    Anonym (Blue sky) skrev 2019-01-13 04:08:43 följande:

    Typ Liberalerna då...?


    Jag menar personlighet och färg, men visst stämmer ganska bra politiskt också, är liite mer blå än röd, gärna mot mitten. Är detta en marknadsundersökning?
  • Mr tall

    Ingen marknadsföring =)

    Väldigt nyfiken på hur pass mycket bakgrunden från när du var liten påverkar dig som vuxen.
    Och om du är en karriärs inriktad människa som jobbar väldigt mycket, hur  påverkar det ditt beteende. Det kanske blir mer fokuserad på dig och vill då inte binda dig? Större ego? etc

Svar på tråden Mycket jobb och sexrelaterat