• Anonym (Shallow)

    Hon är oskuld

    Och känns som kanske vill att jag blir hennes första.
    Vad ska man ha ångest över?
    Många skulle ha ångest över att hon haft killar tidigare.
    Det har inte jag. Det är mer pressen att vara hennes första, ett ansvar, jag måste helt enkelt vara helt fantastiskt bra.

  • Svar på tråden Hon är oskuld
  • Anonym (Hanna)

    Fast varför ha ångest ? Kör på som vanligt men var lite mer öppen för hennes signaler och se till så ni har en bra kommunikation.

  • Anonym (Shallow)
    Anonym (Hanna) skrev 2019-01-13 08:24:47 följande:

    Fast varför ha ångest ? Kör på som vanligt men var lite mer öppen för hennes signaler och se till så ni har en bra kommunikation.


    Som jag skrev, pressen att vara hennes första, ansvaret, allt ska vara jättebra.
  • Anonym (Shallow)

    Jag är själv inte jätteerfaren. Sen debut, bara legat med en. Och första gången var jag för nervös, kunde inte behålla ståndet.
    Längesen också.
    Och kommer jag vara nervös med en tjej som är oskuld, som har massa förväntningar?
    Det är synd, gillar henne, men tror inte jag är man nog för detta.

  • Joyho
    Anonym (Shallow) skrev 2019-01-13 08:41:10 följande:

    Jag är själv inte jätteerfaren. Sen debut, bara legat med en. Och första gången var jag för nervös, kunde inte behålla ståndet.

    Längesen också.

    Och kommer jag vara nervös med en tjej som är oskuld, som har massa förväntningar?

    Det är synd, gillar henne, men tror inte jag är man nog för detta.


    Vet hon om att inte du heller är jätteerfaren. Om det var jag så skulle jag hellre förlora oskulden till nån som inte heller är jätteerfaren så man kan upptäcks tillsammans än till nån som har legat med jättemånga. Då hade jag blivit väldigt osäker på mig själv.

    Hur gamla är ni? Du skrev att du hade sen debut men är hon mycket yngre eller har hon också sen debut? Och du har bara legat med en tjej, men mer än 1 gång om jag förstår dig rätt?
  • Anonym (Shallow)
    Joyho skrev 2019-01-13 09:03:43 följande:
    Vet hon om att inte du heller är jätteerfaren. Om det var jag så skulle jag hellre förlora oskulden till nån som inte heller är jätteerfaren så man kan upptäcks tillsammans än till nån som har legat med jättemånga. Då hade jag blivit väldigt osäker på mig själv.

    Hur gamla är ni? Du skrev att du hade sen debut men är hon mycket yngre eller har hon också sen debut? Och du har bara legat med en tjej, men mer än 1 gång om jag förstår dig rätt?
    Nej, hon vet inte, hon har inte frågat.
    Och skulle hon fråga skulle jag kunna ljuga, om jag varit med 20 så säger jag 2, det vet ju inte hon. Jag förstår att hon är osäker och nervös, inte konstigt, hon är oskuld.
    Det var inte det jag frågade om.
    Jag är osäker för att jag bara varit med en, och var överårig oskuld. Jag är osäker för att det är ett stort ansvar att bli den första för en tjej.
  • Anonym (Shallow)

    Men det är väl så, bara tjejens osäkerhet som räknas. En man förväntas vara säker i sig själv, inga tvivel alls.

  • Joyho
    Anonym (Shallow) skrev 2019-01-13 09:17:37 följande:

    Men det är väl så, bara tjejens osäkerhet som räknas. En man förväntas vara säker i sig själv, inga tvivel alls.


    Nu var det inte så jag sa. Utan för att göra dig lite mindre osäker berättade jag att jag hellre skulle varit med en oerfaren än med en erfaren. Alltså hade inte jag förväntat mig nån som kan allt utan hade snarare uppskattat om han var lika osäker som jag. Det hade känts bättre.
  • Danniboy
    Anonym (Shallow) skrev 2019-01-13 07:14:37 följande:

    Och känns som kanske vill att jag blir hennes första.
    Vad ska man ha ångest över?
    Många skulle ha ångest över att hon haft killar tidigare.
    Det har inte jag. Det är mer pressen att vara hennes första, ett ansvar, jag måste helt enkelt vara helt fantastiskt bra.


    Varför MÅSTE du vara "fantastiskt bra"? Ni både är oerfarna, plus att hon t.o.m är oskuld, alltså är det bokstavligen 0 press på någon av er. Bara att omfamna varandra, och låta er omslukas av passion och lust.
Svar på tråden Hon är oskuld