• höstmamma

    Ni som testat rosenrot/munkpepp/svårt bli gravid efter missfall

    Vilket är bäst av munkpeppar/rosenrot någon med erfarenheter?

    10 försöket efter missfallet i mars 2018, och ingenting händer trots regelbundet mys!

    Börjar bli tröttsamnt med denna besvikelse och tänkte testa något ? hjälpmedel? nu :)

    Även bisolvon tänkte jag testa denna månad då jag aldrig upplever ?äl sekret? så får för mig kanske det är felet nu?

    Någon mer som har svårt att bli gravid igen efter missfall?

    Har varit hos gyn för ca 2-3 månader sen och hon såg massor av ?äggblåsor? så hon sa snart blir du gravid, så det känns ju ännu som ett misslyckande och falska förhoppningar!

    Nästan en regelbunden cykel iaf varierar mellan 28-30...

  • Svar på tråden Ni som testat rosenrot/munkpepp/svårt bli gravid efter missfall
  • Teezz

    Hej, är kanske inte till så stor hjälp men vet hur du känner. Vi började försöka aug -17, började med rosenrot i slutet av dec samma år, plussade nästkommande gång. De hela slutade tyvärr i MF i mars. Gick på rosenrot igen men ingenting hände. Plussade i juli men denna gången slutade de i MA i sep och det känns som vi är på samma ruta som vi startade. Vet inte om rosenrot hjälpte vid första plus eller inte men började med det igen för några dagar sedan för att utesluta alla frågetecken för mig :)

  • Teezz

    Fick även jag höra av BM att jag snart skulle bli gravid igen för de "verkar inte vara några fel" annars. Men här står vi fortfarande och det känns som ett misslyckande varje gång mensen dyker upp :(

Svar på tråden Ni som testat rosenrot/munkpepp/svårt bli gravid efter missfall