• Anonym (Kfkf)

    Par sex,swingers och trekanter. Och extremt kärleksfulla.

    Jag har 3 småbarn och flickvännen har inga barn alls.

    Vi har framtidsplaner med att skaffa ett gemensamt barn.

    Det vi har kommit fram till från de att vi var kk,är att vi är extremt sexuella.

    Vi har sex med andra *tillsammans* vi delar aldrig på oss.

    Vi åker utomlands o gör allt jag/vi nånsin drömt om.

    Jag hade ett förhållande i 13 år innan och inser nu vilken otrolig lättnad det är att ha ett sådant här förhållande. För även om man är super kär som jag var i 13 år i mitt ex innan jag blev lämnad för en otrohetsaffär. så finns ändå den sexuella attraktionen till snygga tjejer /killar.

    Detta kan man nästan dra över en kant att lusten alltid finns. Man kollar in rumpor,bröst ansikten! Även fast man inte har åsikten att utföra en otrohet så finns den där lusten /tanken !

    Jag och min sambo är extremt kärleksfulla och att man blir så mycket mer avslappnad och öppen både hemma och på jobbet. Att alltid kunna vara helt öppen med allting och ändå älska varandra något otroligt mycket.

    Jag vet inte vad jag vill få ut med den här tråden. Jag vill bara skriva av mig o se vad ni tycker. Eller har ni varit med om detta själva.?

    Hur gick detta?

    Varför gör ni detta ?

    Är detta fel ?

    Varför ska man låsa sin partner till endast en njutning om man kan ge sin partner oändligt ?

    Själv känner jag att jag bara blir mer och mer kär och skulle aldrig kunna lämna en sån här tjej.

  • Svar på tråden Par sex,swingers och trekanter. Och extremt kärleksfulla.
  • Anonym (Sexuell)

    Låter som en exklusiv kk relation, någon man känner djup sexuell kontakt med och kanske även tillit.

    Men känslomässigt vet jag inte om det är hållbart. Klart det skulle vara skönt att inte känna sig ägd eller att vilja äga någon annan, men till att faktiskt dela sin partner med andra är ett stort steg. Man måste nog vara väldigt öppna och har en djup tillit till varandra. Vara väldigt säker på sig själv och sin partner!

  • Anonym (Stina)
    Anonym (Kfkf) skrev 2019-01-13 12:19:16 följande:

    Jag har 3 småbarn och flickvännen har inga barn alls.

    Vi har framtidsplaner med att skaffa ett gemensamt barn.

    Det vi har kommit fram till från de att vi var kk,är att vi är extremt sexuella.

    Vi har sex med andra *tillsammans* vi delar aldrig på oss.

    Vi åker utomlands o gör allt jag/vi nånsin drömt om.

    Jag hade ett förhållande i 13 år innan och inser nu vilken otrolig lättnad det är att ha ett sådant här förhållande. För även om man är super kär som jag var i 13 år i mitt ex innan jag blev lämnad för en otrohetsaffär. så finns ändå den sexuella attraktionen till snygga tjejer /killar.

    Detta kan man nästan dra över en kant att lusten alltid finns. Man kollar in rumpor,bröst ansikten! Även fast man inte har åsikten att utföra en otrohet så finns den där lusten /tanken !

    Jag och min sambo är extremt kärleksfulla och att man blir så mycket mer avslappnad och öppen både hemma och på jobbet. Att alltid kunna vara helt öppen med allting och ändå älska varandra något otroligt mycket.

    Jag vet inte vad jag vill få ut med den här tråden. Jag vill bara skriva av mig o se vad ni tycker. Eller har ni varit med om detta själva.?

    Hur gick detta?

    Varför gör ni detta ?

    Är detta fel ?

    Varför ska man låsa sin partner till endast en njutning om man kan ge sin partner oändligt ?

    Själv känner jag att jag bara blir mer och mer kär och skulle aldrig kunna lämna en sån här tjej.


    Funkar det för er är det väl jättebra! Man har olika behov, är ert behov att även ha sex med andra så kör på.

    Det enda jag reagerar på är det där om att alla skulle kolla in och sexualisera sin omgivning hela tiden. Det tror jag inte att alla gör, jag gör det definitivt inte. Det låter lite som en tvångstanke att inte kunna låta bli att kolla rumpor och bröst på alla människor runt en. Det får mig att tänka att du kanske är lite för fixerad vid sex och att det finns en risk att du glömmer att människor är mer än sina utputande delar. Och detta i sin tur kan ju bli ett problem i en relation för även om man har tuttar kan man ju vilja ha ett samtal utan att någon måste titta på dem

    :)
  • Anonym (Kanin)
    Anonym (Sexuell) skrev 2019-01-13 12:30:00 följande:

    Låter som en exklusiv kk relation, någon man känner djup sexuell kontakt med och kanske även tillit.

    Men känslomässigt vet jag inte om det är hållbart. Klart det skulle vara skönt att inte känna sig ägd eller att vilja äga någon annan, men till att faktiskt dela sin partner med andra är ett stort steg. Man måste nog vara väldigt öppna och har en djup tillit till varandra. Vara väldigt säker på sig själv och sin partner!


    Håller ej med. Eller med det sista du skrev. Den äktaste kärleken som jag ser på det är den som en alltid väljer över det sexuella. Att det sexuella ej är avgörande. Varför definierar just sex en relation? Vad händer med den relation som bygger på sexuellt ägande när sexlusten varierar genom livet? Vid sjukdom, handikapp osv. Eller bara obalans. Att kunna njuta av och i tvåsamhet är för mig en helt annan sak att ha ett monogam sexliv. Det är så mycket mer. För mig uppstår känslor ej av sex och jag är ständigt sexuellt nyfiken oavsett om jag har starka känslor för en viss person. Så fort en partner visar sexuell äganderätt och sexet går på rutin så dör all min attraktion för den person. Jag har aldrig varit så förälskad, kär, pirrig och attraherad under lång tid som i min partner nu. Vi har ett helt fritt sexliv med både varandra såklart och andra tsm och var för sig. Jag behöver aldrig känna att jag behöver ställa upp, ej han heller, och vi vill aldrig nånsin lämna varandra <3 Blir en så kär i någon att en vill lämna skulle det hänt ändå.
  • Anonym (Kfkf)

    Wow! Bra förklarat! Håller starkt med.

Svar på tråden Par sex,swingers och trekanter. Och extremt kärleksfulla.