• Anx123456

    Graviditetsymtom

    Hej! Jag undrar hur tidigt ni kände era graviditetsymtom? Själv hoppas jag på att jag blev befruktad i december och min mens är beräknad den 20 januari. Vilket gör att om kah är gravid så är jag I vecka 4(3+4). Jag har inte känt något än mer än att det känns ?konstigt? i nedre del av magen. Jag har varit gravid tidigare, och var i runt vecka 6 men då var det ända symtomet utebliven mens, dock efter pluset på stickan så fick jag alla möjliga symtom.

    När fick ni era gravidetssymtom? Och vilka symtom var det? Känns som alla på detta forumet vet så fort dem hade sex att dem var gravida och hade symtom innan dem tog ett test.

  • Svar på tråden Graviditetsymtom
  • Jag är bara jag

    Du har räknat fel nånstans. Du kan inte ha haft äl i december om du har BIM 20/1. Lutealfasen brukar vara runt 14 dagar nämligen och ytterst sällan mer än 18 dagar ( om ens nånsin). Men hur eller hur... Det är trots vad många påstår ganska ovanligt med gravsymptom innan mensen uteblivit. De går dessutom oftast inte skilja mot vanliga pms/efter äl-symptom.
    Jag har gjort IVF och aldrig känt nåt direkt före v.5. Kissnödig och trött och lite molvärk. V.9 slog symptomen till rejält med första och v.7 med andra barnet.

Svar på tråden Graviditetsymtom