• Anonym (Ludde­)
    Äldre 13 Jan 15:22
    18 visningar
    10 svar
    10
    18

    Kär.

    Hej. Började nytt jobb i Oktober förra året. Kom in väldigt bra i gruppen direkt och kände mig väldigt välkommen. På det jobbet arbetade det en kvinna jag känt sedan jag var 14.Redan första gången jag såg henne tyckte jag hon var så otroligt vacker.
    I den åldern fantiserade man ofta på pojkrummet om äldre kvinnor och hon var i de flesta tankar.

    Visste inte om att hon arbetade där.Trivs väldigt bra på mitt jobb och ibland lunchar vi/ fikar tillsammans bara vi och ibland tillsammans med andra.
    Hon är så trevlig och intressant som person, vi följer varandra på instagram och vi har flera gemensamma intressen :)
    Blir glad och varm om kinderna i hennes närhet. Hon gör mig tokig.
    Jag är troligen för ung för henne.
    Hon har iallafall inte samma känslor för mig som jag har för henne men jag skulle gärna göra ett försök. Har ni några råd att ge mig? Skriva över sociala medier eller ta upp det när vi ses?

  • Svar på tråden Kär.
  • Anonym (kk)
    Äldre 13 Jan 15:24
    #1

    Hur stor är ålderskillnaden?

  • Anonym (Ludde­) Trådstartaren
    Äldre 13 Jan 15:31
    #2
    Anonym (kk) skrev 2019-01-13 15:24:02 följande:

    Hur stor är ålderskillnaden?


    Jag är 25 och hon är 40+ men jag bryr mig inte ett dugg om ålder. Jag blir intresserad av en person men jag vet att inte alla är så.
  • Äldre 13 Jan 15:44
    #3

    Det ända negativa jag ser att ni jobbar på samma jobb. Jobb relationer kan förstöra mycket. Annars är det bara och köra på. Men kolla vad hon är för typ så du inte går in i beta male stadiet och börjar forsa ur dig känslor och vad du känner för henne, spela lite cool mot denna dam. Försök att få att det är hon som visar intresse för att komma närmare. Jag tror du har en chans.

  • Anonym (Ludde­) Trådstartaren
    Äldre 13 Jan 22:56
    #4
    rememberme skrev 2019-01-13 15:44:22 följande:

    Det ända negativa jag ser att ni jobbar på samma jobb. Jobb relationer kan förstöra mycket. Annars är det bara och köra på. Men kolla vad hon är för typ så du inte går in i beta male stadiet och börjar forsa ur dig känslor och vad du känner för henne, spela lite cool mot denna dam. Försök att få att det är hon som visar intresse för att komma närmare. Jag tror du har en chans.


    Tack, ja det känns som att jag måste ta initiativet för att ha någon chans, hon lär inte göra det. Hon kanske bara ser mig som en vän typ!
  • Äldre 13 Jan 23:08
    #5

    Ingen här kan svara på hur stor din chans är med denna kvinna, vi känner ju inte er.

    Men om du verkligen vill ha henne så gör ett försök. Det stora problemet är ju att ni jobbar ihop (har själv olycklig erfarenhet). Säger hon nej tyvärr vi jobbar ju ihop, så säg upp dig och försök igen, hon får nog svårt att säga nej då ;)

  • Anonym (Ludde­) Trådstartaren
    Äldre 14 Jan 20:25
    #6
    ragnvaldigur skrev 2019-01-13 23:08:56 följande:

    Ingen här kan svara på hur stor din chans är med denna kvinna, vi känner ju inte er.

    Men om du verkligen vill ha henne så gör ett försök. Det stora problemet är ju att ni jobbar ihop (har själv olycklig erfarenhet). Säger hon nej tyvärr vi jobbar ju ihop, så säg upp dig och försök igen, hon får nog svårt att säga nej då ;)


    Det är jag medveten om att ni inte vet hur hon tänker angående det. Ville mer lyfta upp frågan och se vad ni tyckte.:) Är förbaskat kär så jobbigt att träffa henne varje dag.
  • Äldre 14 Jan 20:28
    #7
    Anonym (Ludde) skrev 2019-01-13 15:31:13 följande:

    Jag är 25 och hon är 40+ men jag bryr mig inte ett dugg om ålder. Jag blir intresserad av en person men jag vet att inte alla är så.


    Nej du bryr dig säkert inte om åldern men det skulle förvåna mig om inte hon gör det.
  • Anonym (Ludde­) Trådstartaren
    Äldre 14 Jan 20:48
    #8
    smulpaj01 skrev 2019-01-14 20:28:00 följande:
    Nej du bryr dig säkert inte om åldern men det skulle förvåna mig om inte hon gör det.
    Ja så kan det vara! Lite därför jag kanske inte lagt fram hur jag känner för henne.
  • Anonym (???)
    Äldre 14 Jan 21:34
    #9
    ragnvaldigur skrev 2019-01-13 23:08:56 följande:

    Ingen här kan svara på hur stor din chans är med denna kvinna, vi känner ju inte er.

    Men om du verkligen vill ha henne så gör ett försök. Det stora problemet är ju att ni jobbar ihop (har själv olycklig erfarenhet). Säger hon nej tyvärr vi jobbar ju ihop, så säg upp dig och försök igen, hon får nog svårt att säga nej då ;)


    Varför skulle hon ha svårt att säga nej då? Det är väl den mest klassisak ursäkten man drar när man inte vill såra nån "det går inte vi jobbar ju ihop" men det kan lika gärna vara så att man inte vill alls. 
  • Äldre 14 Jan 22:27
    #10

    När jag var 25 hade jag en romans med en kvinna som var 45+. Kör! Byt jobb före dock.

Svar på tråden Kär.