• Anonym (Undrar)

    Otrohet?

    Mitt pojkvän har gått på sexklubb bakom min rygg. Alltså klubb där folk ligger med varandra öppet. Han hävdar att han inte gjort nått med någon. Otrohet?

  • Svar på tråden Otrohet?
  • Pilsner
    Anonym (Undrar) skrev 2019-01-13 18:51:41 följande:

    Mitt pojkvän har gått på sexklubb bakom min rygg. Alltså klubb där folk ligger med varandra öppet. Han hävdar att han inte gjort nått med någon. Otrohet?


    Vad som är otrohet eller ej är mycket upp till var och en att avgöra.

    Varför var han där? 
  • Anonym (Undrar)

    Undrar jag med?! Han säger att han hängde med några polare och var nyfiken. Jag har jävligt svårt att komma över hans lögn och att han ens gick dit och att han inte sa nått utan jag fick veta via en vän.

  • Anonym (Angie)

    Det är upp till dig att avgöra om han varit otrogen och vad du accepterar. Min spontana tanke är att man inte går till en sexklubb av icke-sexuella skäl? Även om han inte har legat med eller rört någon därinne utan bara gillar att se på, så utgår jag att han får någon slags sexuell tillfredsställelse av det. Hade det varit min pojkvän så hade jag reagerat på att han gick dit utan min vetskap. Om han hade bjudit med mig eller åtminstone sagt att han ville gå på förhand så att jag hade kunnat ta ställning till det så hade det varit en sak, men hemlighetsmakeriet känns värre. Hade jag gjort något sådant bakom min killes rygg så hade jag helt klart känt att jag gjorde fel.

  • Pilsner
    Anonym (Undrar) skrev 2019-01-13 19:14:03 följande:

    Undrar jag med?! Han säger att han hängde med några polare och var nyfiken. Jag har jävligt svårt att komma över hans lögn och att han ens gick dit och att han inte sa nått utan jag fick veta via en vän.


    Givetvis var det idiotiskt av honom att gå dit, och fegt att inte berätta det för dig. Jag har full förståelse för att du inte uppskattar hans tilltag.
  • Anonym (Undrar)

    Precis vad jag sa men han verkar inte förstå vad han gjort fel.. Och känslan blir bara värre och värre, har han gjort? Kommer ha svårt att komma över det här.

  • Tecum

    Singelmän får sällan ligga på sexklubbar så någon fysisk otrohet var det inte. Sen får du själv avgöra om dåligt omdöme och dåliga kompisar är tillräckligt för att dumpa. Du själv är naturligtvis perfekta flickvännen...

  • Anonym (Undrar)

    En tjejkompis var med och de ?skrev in? varandra som par..

  • Anonym (Angie)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-01-13 20:20:09 följande:

    En tjejkompis var med och de ?skrev in? varandra som par..


    Vad var det här för klubb egentligen? En del killar brukar inte tänka att det är så allvarligt att gå på strippklubb med sina vänner men detta låter som något annat om de skrev in sig som par. Du får nog inte raka svar av din pojkvän om han undanhöll detta från dig, troligen för att han visste att du inte skulle gilla det men din vän kanske kan berätta mer? Om du ska kunna lita på honom och gå vidare så känns det ändå viktigt att veta vad som hände och varför, så att du inte går runt och tänker att det var något värre än vad det var (om han nu säger att inget hände).
  • Tecum
    Anonym (Angie) skrev 2019-01-13 20:31:18 följande:
    Vad var det här för klubb egentligen? En del killar brukar inte tänka att det är så allvarligt att gå på strippklubb med sina vänner men detta låter som något annat om de skrev in sig som par. Du får nog inte raka svar av din pojkvän om han undanhöll detta från dig, troligen för att han visste att du inte skulle gilla det men din vän kanske kan berätta mer? Om du ska kunna lita på honom och gå vidare så känns det ändå viktigt att veta vad som hände och varför, så att du inte går runt och tänker att det var något värre än vad det var (om han nu säger att inget hände).
    En del klubbar släpper inte in ensamma okända killar utan bara par, det kan vara förklaringen. 
    Men om han vill ha sex med tjejkompisen behöver han inte gå omvägen över en klubb...
  • Anonym (Angie)
    Tecum skrev 2019-01-13 20:37:55 följande:

    En del klubbar släpper inte in ensamma okända killar utan bara par, det kan vara förklaringen. 

    Men om han vill ha sex med tjejkompisen behöver han inte gå omvägen över en klubb...


    Det är sant att han inte behöver gå dit för att ha sex med tjejkompisen, och jag antog inte heller att han hade sex med henne eller någon annan utan att det var som han sade, att han inte låg med någon. Men man går väl på sexklubb med sin sexpartner? Det är vad som hade stört mig om min pojkvän hade gått dit med andra och hemlighållit det från mig. Varför inte gå dit med mig om min kille var nyfiken? Och om det bara var en spontan grej och de råkade få syn på klubben och fick ett infall att gå in, varför inte tala om det för sin flickvän eftersom inget annat hände? Det hade fått mig att undra, särskilt om han inte ville vara öppen med det eller förklara det efteråt så att man inte behöver bli orolig.
  • Tecum
    Anonym (Angie) skrev 2019-01-13 20:48:52 följande:
    Det är sant att han inte behöver gå dit för att ha sex med tjejkompisen, och jag antog inte heller att han hade sex med henne eller någon annan utan att det var som han sade, att han inte låg med någon. Men man går väl på sexklubb med sin sexpartner? Det är vad som hade stört mig om min pojkvän hade gått dit med andra och hemlighållit det från mig. Varför inte gå dit med mig om min kille var nyfiken? Och om det bara var en spontan grej och de råkade få syn på klubben och fick ett infall att gå in, varför inte tala om det för sin flickvän eftersom inget annat hände? Det hade fått mig att undra, särskilt om han inte ville vara öppen med det eller förklara det efteråt så att man inte behöver bli orolig.
    Bra synpunkt! Men det kan ju vara så att TS absolut inte ville.
  • Anonym (Angie)
    Tecum skrev 2019-01-13 20:58:17 följande:

    Bra synpunkt! Men det kan ju vara så att TS absolut inte ville.


    Det kan hända, men då har de säkert haft en diskussion om det innan varpå han bestämde sig för att gå dit med andra och sedan inte berätta det för henne. Då kan jag förstå att TS känner sig stött eftersom han bestämde sig för att göra det utan henne ändå. Det finns till exempel saker jag är nyfiken på men som min pojkvän inte har behov av, och eftersom jag är i en relation med honom så fortsätter jag att göra sådant vi kommit överens om med honom istället för att testa saker själv som om jag vore singel. Svårt att bedöma hur att känna när man inte vet alla omständigheterna för allt detta kan vara helt oskyldigt menat. Men det är lätt att göra en höna av en fjäder om man på avvägar hör att ens pojkvän gjort något som han själv inte nämnt någonting om. Vissa har ju också upplevt otrohet i tidigare förhållanden och då är det lätt att reagera instinktivt vid rädslan på att samma svek ska upprepas i nuet.
  • EmberEyes
    Anonym (Undrar) skrev 2019-01-13 18:51:41 följande:

    Mitt pojkvän har gått på sexklubb bakom min rygg. Alltså klubb där folk ligger med varandra öppet. Han hävdar att han inte gjort nått med någon. Otrohet?


    Det beror väl helt på vilka gränser du och din partner har kommit överens om tillsammans, inte vad en massa främlingar på nätet har för moraliska värderingar.
Svar på tråden Otrohet?