• Anonym (urk)

    min pojkvän skiter med öppen dörr

    jag har ett stort problem.Förvånad min pojkvän skiter med öppen dörr 
    första gången det hände så blev jag stel, jag blev chockad lukten var förödande
    har det hänt er i eran relation?

  • Svar på tråden min pojkvän skiter med öppen dörr
  • Anonym (stängersjälv)
    Anonym (urk) skrev 2019-01-13 19:03:54 följande:

    jag har ett stort problem.Förvånad min pojkvän skiter med öppen dörr 
    första gången det hände så blev jag stel, jag blev chockad lukten var förödande
    har det hänt er i eran relation?


    Nästa gång det händer går helt enkelt du dit och stänger dörren samtidigt som du  ber honon göra det själv i fortsättningen. Det är ingen stor sak om man inte gör det till det.
  • Anonym (Cajsa)

    Nej, det har aldrig hänt mig. Hade det hänt så hade jag bett honom att stänga om sig och förklarat att man faktiskt kan bli FÖR bekväma med varandra och att det kan vara bra för relationen att hålla de äckligaste kroppsfunktionerna för sig själv.

  • Anonym (urk)

    kan man prata med sin pojkvän om det då

  • Anonym (urk)
    Bunny on speed skrev 2019-01-13 19:19:11 följande:

    Ja. Jag så att det luktar. Sedan hade han inte öppen dörr mer. Inte så svårt.


    va??
  • Anonym (urk)
    Bunny on speed skrev 2019-01-13 19:19:11 följande:

    Ja. Jag så att det luktar. Sedan hade han inte öppen dörr mer. Inte så svårt.


    va??
  • Anonym (Cajsa)
    Anonym (urk) skrev 2019-01-13 19:17:34 följande:
    kan man prata med sin pojkvän om det då

    Självklart! Är det ditt första förhållande? Det är inte alls något konstigt att man säger ifrån när man tycker att partnern beter sig ohyfsat.
  • Aikido
    Anonym (urk) skrev 2019-01-13 19:17:34 följande:
    kan man prata med sin pojkvän om det då
    Tveksamt. När har kommunikation någonsin löst ett problem?

    Handling är oftast bättre än ord.

  • Anonym (A)

    Välkommen till klubben, det händer här med. Tydligen är mystiken borta ur relationen helt nu eftersom han är så bekväm att han inte ens bryr sig om att stänga toadörren oavsett vad han gör därinne. Jag skulle aldrig kunna göra likadant, låser alltid dörren även om det bara är vi i lägenheten men han kan ändå komma och rycka i handtaget om jag är på toa eller badet och vill in bara för att prata. Det känns lite konstigt och inget jag är van vid hemifrån.

  • Anonym (stängersjälv)
    Anonym (A) skrev 2019-01-13 19:30:41 följande:

    Välkommen till klubben, det händer här med. Tydligen är mystiken borta ur relationen helt nu eftersom han är så bekväm att han inte ens bryr sig om att stänga toadörren oavsett vad han gör därinne. Jag skulle aldrig kunna göra likadant, låser alltid dörren även om det bara är vi i lägenheten men han kan ändå komma och rycka i handtaget om jag är på toa eller badet och vill in bara för att prata. Det känns lite konstigt och inget jag är van vid hemifrån.


    Toalettbesök är man gärna själv under, men lite sällskap vid badet är väl aldrig fel?!?
  • Anonym (Cajsa)
    Anonym (stängersjälv) skrev 2019-01-13 19:37:05 följande:
    Toalettbesök är man gärna själv under, men lite sällskap vid badet är väl aldrig fel?!?

    En del av tjusningen med att bada är att man har en ursäkt att få låsa in sig och vara ifred en stund. Det är inte så för alla, naturligtvis, men jag tror att det är rätt vanligt att man känner så.
  • Anonym (urk)
    Bunny on speed skrev 2019-01-13 19:44:58 följande:
    Oj då var det svårt att förstå?
    aaaa de var det.
  • Anonym (Cajsa)
    Anonym (urk) skrev 2019-01-13 20:13:46 följande:
    aaaa de var det.

    Blir det lättare såhär?
    Bunny on speed skrev 2019-01-13 19:19:11 följande:
    Ja. Jag sade att det luktar. Sedan hade han inte öppen dörr mer. Inte så svårt.
    Bunnies, it must be bunnies!

  • flygrl

    Blä så vidrigt! Typiskt vissa killar/män och göra så.

    Men som nån annan skrev e det väl bara dra igen dörren nästa gång och bestämt be honom stänga själv i fortsättningen. Ni måste ju kunna snacka om såna här vardagsproblem.

Svar på tråden min pojkvän skiter med öppen dörr