• Anonym (Jag tycker alla borde få ligga)

    Varför ska inte fula personer få ligga också?

    Varför ska inte fula personer få ligga också?

  • Svar på tråden Varför ska inte fula personer få ligga också?
  • Anonym (Haha)

    Vad menar du? Menar du att andra ska "ställa upp" trots att dom inte vill ligga med fula? Eller hur ska det gå till hade du tänkt.

  • Mongoliet

    Fula tjejer ligger hur mycket som helst & fula killar ligger väl i Thailand?

  • Anonym (!)

    Oj, jag måste ha missat de nya lagarna som trädde i kraft vid årsskiftet! Är det alltså förbjudet för fula personer att ha sex nu? Och vem bestämmer vilka som är fula och inte?

  • Anonym (Suck)
    Meriall skrev 2019-01-13 19:44:12 följande:

    Det är väl fritt fram för dig att ligga med alla fula som vill ligga med dig...


    Så bara fula vill ligga med fula? Tänder bara fula på fula? Tycker alla att samma människor är fula? Har alla samma smak?

    Knappast.
  • Meriall
    Anonym (Suck) skrev 2019-01-13 19:49:32 följande:

    Så bara fula vill ligga med fula? Tänder bara fula på fula? Tycker alla att samma människor är fula? Har alla samma smak?

    Knappast.


    Ts har inte skrivit något om sitt eget utseende. Bara att hen tycker fula (enligt TS själv då förmodligen) ska få ligga. Vad menar du med detta egentligen?
  • Anonym (Jill)

    Det är väl bara att ligga på? Är det någon som sagt något annat?

  • Pilsner
    Anonym (Jag tycker alla borde få ligga) skrev 2019-01-13 19:35:24 följande:

    Varför ska inte fula personer få ligga också?


    Det är ingen rättighet att få ligga (oberoende av utseende).
  • Dr Nail

    Sex är en mänsklig rättighet. Det finns 4 (fyra): äta, sova, knulla, bli hög. Ta bort en av dessa och du har skapat ett MONSTER.

  • Anonym (anonym)

    Fula ligger varenda timme dygnet runt precis som snygga och de medelmåttiga. För alla gäller det att hitta någon som blir attraherad och vill ligga

Svar på tråden Varför ska inte fula personer få ligga också?