• Anonym (....)

    går inte göra nytt konto på fl

    jag har i en månad nu försökt göra nytt konto här men då jag ska klicka på knappen att jag inte är en robot så "tänker" sidan alldeles för länge o tar för lång tid att godkänna att jag inte är en robot om ni förstår vad jag menar så det går helt enkelt inte att skapa ett nytt konto... är det likadant för er??

  • Svar på tråden går inte göra nytt konto på fl
  • Anonym (Varför?)

    Är det inte en av reglerna här att man bara får ha ett konto?

  • Anonym (....)
    Anonym (Varför?) skrev 2019-01-14 05:41:31 följande:

    Är det inte en av reglerna här att man bara får ha ett konto?


    nej. Har haft flera konton förr som jag skapat flera år efter den andra (och nej inga trollkonton) och fl kan omöjlugt veta om jag redan har ett konto.
  • Anonym (Jaöu)

    Jag tappade bort mitt lösenord nyligen. Hade då precis skapat ett konto med en gmailadress.

    Tryckte på knappen glömt lösenord och skulle kolla min mail efter att återställa. Då kom jag inte in på min mail heller, för att jag var tvungen att svara på säkerhetsfrågor och fylla i de senaste personerna jag hade mailat. Men jag hade inte hunnit maila någon än.

    Alltså fick jag göra ytterligare en ny email och nytt konto här. Störigt. Inte alls konstigt att man har flera konto.

  • Anonym (....)
    Anonym (Jaöu) skrev 2019-01-14 06:37:16 följande:

    Jag tappade bort mitt lösenord nyligen. Hade då precis skapat ett konto med en gmailadress.

    Tryckte på knappen glömt lösenord och skulle kolla min mail efter att återställa. Då kom jag inte in på min mail heller, för att jag var tvungen att svara på säkerhetsfrågor och fylla i de senaste personerna jag hade mailat. Men jag hade inte hunnit maila någon än.

    Alltså fick jag göra ytterligare en ny email och nytt konto här. Störigt. Inte alls konstigt att man har flera konto.


    precis. Tack för ett seriöst svar. Dom andra i tråden som påstår att jag ska göra trollkonto har ingen aning om av vilken anledning jag behöver göra ett nytt konto. Bara en massa onödiga kommentarer får man.
  • Anonym (Nn)

    Samma om man har raderat sitt konto ch sen ångrar sig. Då går det inte att skapa ett nytt konto på sin mail utan då måste man skapa en ny mailadress för att kunna göra ett nytt konto.

  • Anonym (....)
    Anonym (Nn) skrev 2019-01-14 07:01:00 följande:

    Samma om man har raderat sitt konto ch sen ångrar sig. Då går det inte att skapa ett nytt konto på sin mail utan då måste man skapa en ny mailadress för att kunna göra ett nytt konto.


    detta är på en ny mailadress. Men går inte göra nytt konto för den där robotgrejen tar alldeles för lång tid på sig och ett medlemskap går inte igenom om inte den extrakontrollen gått igenom vilket den inte gör då den "tänker " för länge och sen till slut står det att robotgrejen måste accepteras eller något liknande
  • Anonym (Jaöu)
    Anonym (....) skrev 2019-01-14 07:05:54 följande:

    detta är på en ny mailadress. Men går inte göra nytt konto för den där robotgrejen tar alldeles för lång tid på sig och ett medlemskap går inte igenom om inte den extrakontrollen gått igenom vilket den inte gör då den "tänker " för länge och sen till slut står det att robotgrejen måste accepteras eller något liknande


    Har du testat från en annan IP-adress? Annan mail?

    Jag avskyr dom där jävla robot-grejerna. Man ser knappt vad det står ibland. Och här på fl vet man inte om det är germaner eller versaler heller.
  • Anonym (....)
    Anonym (Jaöu) skrev 2019-01-14 07:18:02 följande:

    Har du testat från en annan IP-adress? Annan mail?

    Jag avskyr dom där jävla robot-grejerna. Man ser knappt vad det står ibland. Och här på fl vet man inte om det är germaner eller versaler heller.


    nej har försökt göra nytt konto från denna mobil med annan mail. Har fungerat utmärkt förut men nu går det inte..
  • Anonym (Jaöu)
    Anonym (....) skrev 2019-01-14 07:20:56 följande:

    nej har försökt göra nytt konto från denna mobil med annan mail. Har fungerat utmärkt förut men nu går det inte..


    Generera ny IP-adress. Eller testa från ett annat nät.
  • Anonym (....)
    Anonym (Jaöu) skrev 2019-01-14 08:08:11 följande:

    Generera ny IP-adress. Eller testa från ett annat nät.


    hm tror inte det är IP adressen det är fel på eftersom jag gjort konto från samma IP adress som ett annat konto tidigare. Varför skulle det funka med en annan IP adress?
  • Anonym (....)
    Anonym (Jaöu) skrev 2019-01-14 08:08:11 följande:

    Generera ny IP-adress. Eller testa från ett annat nät.


    kollla om det blir likadant på din
  • Anonym (Jaöu)
    Anonym (....) skrev 2019-01-14 08:12:18 följande:

    hm tror inte det är IP adressen det är fel på eftersom jag gjort konto från samma IP adress som ett annat konto tidigare. Varför skulle det funka med en annan IP adress?


    Det är ju därför du ska generera en ny adress. Eftersom fl kanske har en spärr på den du har.

    Jag skapade ett nytt konto förra veckan. Inga problem.
  • Anonym (....)
    Anonym (Jaöu) skrev 2019-01-14 08:17:03 följande:

    Det är ju därför du ska generera en ny adress. Eftersom fl kanske har en spärr på den du har.

    Jag skapade ett nytt konto förra veckan. Inga problem.


    dom kan väl inte spärra IP adressen? Och av vilken anledning? har inte gjort något så dom haft anledning att göra det och om dom hade gjort det så hade jag ju inte kunnat vara ute på detta konto..
  • Anonym (Jaöu)
    Anonym (....) skrev 2019-01-14 08:19:34 följande:

    dom kan väl inte spärra IP adressen? Och av vilken anledning? har inte gjort något så dom haft anledning att göra det och om dom hade gjort det så hade jag ju inte kunnat vara ute på detta konto..


    Av samma anledning till att du inte kan ha samma mailadeess på flera konto. Vet inte om det är så på fl men varit med om det på andra ställen. Familjeliv är dessutom ingen säker webbadress. De har köpt en billig sajt.
  • Anonym (....)
    Anonym (Jaöu) skrev 2019-01-14 08:47:35 följande:

    Av samma anledning till att du inte kan ha samma mailadeess på flera konto. Vet inte om det är så på fl men varit med om det på andra ställen. Familjeliv är dessutom ingen säker webbadress. De har köpt en billig sajt.


    men jag har ju försökt göra konto med annan mailadress ..
  • Anonym (....)
    Anonym (Testa) skrev 2019-01-14 09:38:58 följande:

    Har du testat i en annan webbläsare?


    nej men ska nog göra det. Är dock väldigt oteknisk så vet inte hur jag ändrar webbläsare i mobilen..
Svar på tråden går inte göra nytt konto på fl