• Anonym (Blomman)

    Hittade hårsnodd hos dejt- akut hjälp tack!!

    Har dejtat en kille i ca 2 månader nu. Vi har bestämt att vi enbart dka vara med varandra. Vi skriver dagligen o oftast han som börjar skriva. Skriver väldigt fullstora saker till mig o kan ringa trors han är ute på krogen bara för att säga gonatt osv. Iaf så kom jag hem till honom igår, vi bor ganska många mil ifrån varandra. Hittar då en hårsnodd liggandes på hans nattygsbord. Frågar lite skämtsamt om han haft tjejbesök varav han frågar nej vadå? Säger att det ligger ju en snodd där o han säger att det är hans syster som varit på besök. Ville inte vara jobbigr utan släppte det. Jag tycker det hela dock var lite skumt o har svårt att tro hans syster varir där. Va ska jag göra? Många säger jag dka dumpa han bara sådär, att jag öndå inte kommer få ett snnat svar. Va ska jag göra? Ska jag fråga igen eller bara dumpa? Vill ju inte dumpa OM det nu är sanning som han säger. Är ju hos han nu, ska jag skriva att jag åker hem för det känns inte rätt o om han fråga säga att jag har svårt o tro att tofsen är hans syrras? VA DKA JAG GÖRA??

  • Svar på tråden Hittade hårsnodd hos dejt- akut hjälp tack!!
  • Kjell2

    Vad skulle han kunna säga så att du litar på att han inte haft någon annan tjej där?

  • DeathByPickles

    Jag förstår inte. Varför skulle det inte kunna vara systerns hårsnodd? 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Blomman)
    DeathByPickles skrev 2019-01-14 12:53:36 följande:

    Jag förstår inte. Varför skulle det inte kunna vara systerns hårsnodd? 


    Vet inte tillräckligt myclet om hans systrar men en bor inte ens i samma stad o den andra tror jag inte ens bor där o kan inte se varför de skulle ha varit där. Till sakerna hör la det att min förra pohkvän blev jag tillsammans med o han försäkrade att jag var sen ända när det visar sif att han ska ha barn med sin andra flickvän så min tillit är totalt noll..
  • Anonym (Blomman)
    Fiona M skrev 2019-01-14 12:56:44 följande:

    Varför är det kättare att tro på otrohet än att hans syster varit där?


    För jag har upplevt det förut så har väldigt svårt att lita på någon. Förstår kan inte riktigt heller varför hans syster skulle ha varit där. Lät liksom lite sådär när han sa det.
  • Kjell2
    Anonym (Blomman) skrev 2019-01-14 13:06:37 följande:
    För jag har upplevt det förut så har väldigt svårt att lita på någon. Förstår kan inte riktigt heller varför hans syster skulle ha varit där. Lät liksom lite sådär när han sa det.
    Räkna inte med att du kommer få reda på sanningen med någon form av säkerhet. Du måste hantera osäkerheten på något sätt, tro honom och gå vidare, inte tro på honom och göra slut eller gilla läget.


  • Fröken Rabarber

    Släpp hårsnodden och diskutera istället om ni är exclusiva med varandra eller inte. Om han inte varit med på den banan tidigare har han heller inte gjort fel OM det nu skulle varit besök av annan flirt/tjej.

  • Anonym (Anonym@)
    Fröken Rabarber skrev 2019-01-14 13:14:00 följande:

    Släpp hårsnodden och diskutera istället om ni är exclusiva med varandra eller inte. Om han inte varit med på den banan tidigare har han heller inte gjort fel OM det nu skulle varit besök av annan flirt/tjej.


    Lite konstigt är det väl att den hamnat i sovrummet ???
    En annan sak om den låg i soffan eller i köket.
  • Anonym (...)

    Min mamma hittade ett örhänge som inte var hennes under hennes säng. Självklart blev hon orolig att min pappa varit otrogen, men det visade sig att det var min tjejs örhänge. Hon hade tappat det när hon lånat deras säng en stund för att vila där typ ett halvår tidigare, men hon var gravid och väldigt trött.

    Tänk inte det värsta, ta det som en liten varningssignal, men att dumpa direkt utan mer på fötterna känns väldigt dumt.

  • Anonym (Blomman)
    Fröken Rabarber skrev 2019-01-14 13:14:00 följande:

    Släpp hårsnodden och diskutera istället om ni är exclusiva med varandra eller inte. Om han inte varit med på den banan tidigare har han heller inte gjort fel OM det nu skulle varit besök av annan flirt/tjej.


    Det var han som tidigt tog upp att vi ska vara exklusiva o har flera gånger efter påpekar att jag kan känna mig trygg i att han bara vill ha mig o ingen annan. Så ja vi har kommit överens om att enbart va med varandra. Så skulle han vart med nån annan så är han otroligt falsk
Svar på tråden Hittade hårsnodd hos dejt- akut hjälp tack!!