• Anonym (Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!)

    Den har förstört hela lägenheten. Allt är trasigt!

    Passar en hund(Rottweiler), min systers, den har förstört hela lägenheten på mindre än 4 timmar! Allt är förstört!  
    Mina dyra skinnsoffor är helt sönderslitna, min 52 tums tv ligger på golvet och hela skärmen är sprucken, sängen är sönderbiten på sidan, krukor är kastade i golvet och det är jord över hela golvet, en dyr porslin vas från Kina är kastad i golvet och helt sönder, en tavla är sönderbiten, allt är en stor jävla röra. 
    Den har förstört hela lägenheten!!! Jävla hund! Min jävla syster har åkt till Thailand med sina jävla kille och nu står jag här med hela lägenheten förstörd efter mindre än 4 timmar. Jag lämnade hunden hemma i typ 3 timmar och nu detta! 

     

  • Svar på tråden Den har förstört hela lägenheten. Allt är trasigt!
  • Anonym (Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!)
    mammatill6 skrev 2019-01-14 13:31:41 följande:

    Hade de sagt att du inte kan lämna den?


    Det var inga problem att ha den hemma så länge det var under 5 timmar, i "absoluta nödfall" kunde den vara hemma i 7 timmar själv sa de!
  • LFF
    Anonym (Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!) skrev 2019-01-14 13:35:42 följande:
    Det var inga problem att ha den hemma så länge det var under 5 timmar, i "absoluta nödfall" kunde den vara hemma i 7 timmar själv sa de!
    Hur länge har du haft den hos dig? Att lämnas ensam hemma på bekant plats är milsvida skillnad mot hemma hos någon annan. 
  • Anonym (Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!)
    LFF skrev 2019-01-14 13:37:00 följande:
    Hur länge har du haft den hos dig? Att lämnas ensam hemma på bekant plats är milsvida skillnad mot hemma hos någon annan. 
    3 dagar
  • LFF
    Anonym (Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!) skrev 2019-01-14 13:38:35 följande:
    3 dagar
    Och den var välaktiverad och välrastad innan? Och du hade vant den korta stunder under de två första dagarna? Van att bli lämnad hos hundvakt sen tidigare? Ålder på hunden?

    Blir inte förvånad iofs över att den får spelet då efter så kort tid. 

    Det enda du kan göra är väl att dokumentera allt och sen skicka en räkning till syrran för förstörd egendom. Räkna med att ni kommer att bli ovänner. Har du/hon tur så går det att få ersättning via försäkring. 
  • Anonym (Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!)
    LFF skrev 2019-01-14 13:57:30 följande:
    Och den var välaktiverad och välrastad innan? Och du hade vant den korta stunder under de två första dagarna? Van att bli lämnad hos hundvakt sen tidigare? Ålder på hunden?

    Blir inte förvånad iofs över att den får spelet då efter så kort tid. 

    Det enda du kan göra är väl att dokumentera allt och sen skicka en räkning till syrran för förstörd egendom. Räkna med att ni kommer att bli ovänner. Har du/hon tur så går det att få ersättning via försäkring. 
    Jag har aktiverat den, jag vet ju att en sån hund kräver motion. Men helt plötsligt är allt förstört.  
  • LFF
    Anonym (Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!) skrev 2019-01-14 14:04:27 följande:
    Jag har aktiverat den, jag vet ju att en sån hund kräver motion. Men helt plötsligt är allt förstört.  
    Ja, eftersom den inte är van vid att lämnas ensam hos dig. 
  • Anonym (Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!)
    LFF skrev 2019-01-14 14:07:26 följande:
    Ja, eftersom den inte är van vid att lämnas ensam hos dig. 
    Men den har ju varit ensam tidigare hos mig utan att paja något. 
  • Anonym (Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!)
    Anonym (Vov) skrev 2019-01-14 14:21:30 följande:

    Vad säger din syster?


    Har inte pratat än. 
Svar på tråden Den har förstört hela lägenheten. Allt är trasigt!