• Anonym (Blä-ä-äh)

    Okej att klaga?

    När min man går på toa så kissar han rakt ner i vattnet och det låter HÖGT, jag överdriver inte när jag säger att det hörs ordentligt i hela lägenheten.

    Tycker ni man ska låtsas som det regnar eller säga till om det? Det äcklar mig enormt. Även diverse plask från nr 2 hörs, men där tror jag att han försöker vara mer diskret iaf.

  • Svar på tråden Okej att klaga?
  • CitronTulo

    Om det stör dig så mycket så gör du bäst i att säga till honom om att du tycker att det låter för mycket när han är på toaletten..
    Samtidigt får man välja sina slag i en relation. Men som sagt, är det viktigt för dig att han är tyst när han går på toaletten så bör du säga till. Han störs ju inte av det och vet inte att du ser det som ett problem om du inte säger något.

  • Anonym (Blä-ä-äh)
    CitronTulo skrev 2019-01-14 14:20:05 följande:

    Om det stör dig så mycket så gör du bäst i att säga till honom om att du tycker att det låter för mycket när han är på toaletten..

    Samtidigt får man välja sina slag i en relation. Men som sagt, är det viktigt för dig att han är tyst när han går på toaletten så bör du säga till. Han störs ju inte av det och vet inte att du ser det som ett problem om du inte säger något.


    Han borde veta att det äcklar mig, han vet hur känslig jag är för såna ljud.
  • Anonym (Sara)

    Han har rätt att låta när han sitter på toaletten. Du får väl hålla för öronen eller gå till ett annat rum. Larv!

  • Anonym (Blä-ä-äh)
    Anonym (Sara) skrev 2019-01-14 14:37:58 följande:

    Han har rätt att låta när han sitter på toaletten. Du får väl hålla för öronen eller gå till ett annat rum. Larv!


    Annat rum? In till grannen då eller?

    Jag tycker det är ren respekt att tänka på hur mycket man låter när man går på toa.
  • Pope Joan II
    Anonym (Blä-ä-äh) skrev 2019-01-14 14:07:26 följande:

    När min man går på toa så kissar han rakt ner i vattnet och det låter HÖGT, jag överdriver inte när jag säger att det hörs ordentligt i hela lägenheten.

    Tycker ni man ska låtsas som det regnar eller säga till om det? Det äcklar mig enormt. Även diverse plask från nr 2 hörs, men där tror jag att han försöker vara mer diskret iaf.


    Jag tycker inte att det är okej att klaga. Han är på toaletten för att utföra de behov som toaletten är avsedd för, hur han väljer att göra det är upp till honom så länge det inte skulle handla om att bete sig normbrytande och kleta avföring på väggarna eller liknande. 

    Det du beskriver ryms inte inom det fältet. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Blä-ä-äh) skrev 2019-01-14 14:40:42 följande:
    Annat rum? In till grannen då eller?

    Jag tycker det är ren respekt att tänka på hur mycket man låter när man går på toa.
    Det är just på toaletten som man ska slippa behöva tänka på sådant. 
  • Anonym (Blä-ä-äh)

    Det här är något han börjat med nyligen och jag kan inte alls begripa varför. Tycker det är fruktansvärt äckligt att höra.

  • Anonym (Blä-ä-äh)
    Pope Joan II skrev 2019-01-14 14:41:50 följande:

    Det är just på toaletten som man ska slippa behöva tänka på sådant. 


    Inte när man bor så litet som vi gör.
  • Pope Joan II
    Anonym (Blä-ä-äh) skrev 2019-01-14 14:43:18 följande:
    Inte när man bor så litet som vi gör.
    Så länge det är en toalett man är på så jo. 
  • Anonym (Blä-ä-äh)
    Pope Joan II skrev 2019-01-14 14:44:03 följande:

    Så länge det är en toalett man är på så jo. 


    Jag håller inte med.
Svar på tråden Okej att klaga?