• Anonym (Solen)

    Dumpad

    Blev dumpad av min dejt idag???? Vi har träffats 4 ggr. Haft sex 2ggr. Allt verkade jättebra och han verkade intresserad. Sen i söndags när jag sovit över där tyckte han att allt blev jobbigt och ville inte träffas mer. Varför gör han så? Hur kan man tvärvända i känslor så?

  • Svar på tråden Dumpad
  • Kjell2
    Anonym (Solen) skrev 2019-01-14 15:08:51 följande:

    Blev dumpad av min dejt idag???? Vi har träffats 4 ggr. Haft sex 2ggr. Allt verkade jättebra och han verkade intresserad. Sen i söndags när jag sovit över där tyckte han att allt blev jobbigt och ville inte träffas mer. Varför gör han så? Hur kan man tvärvända i känslor så?


    Efter fyra träffar är det inte allt för djupa känslor inblandat. När han lärde känna dig mera förstod han troligtvis att detta inte kommer funka och bryter innan det blir för seriöst.


  • Anonym (Solen)

    Jag hann börja få känslor och tyckte allt kändes bra. Konstigt man kan känna så olika????

  • Anonym (Hmmm)

    Tyvärr spelar många killar intresserade/kära bara för att få ligga. Det gäller alla ålderskategorier. Knip ihop benen i åtminstone 3-4 dejter så sållar du bort de värsta rövhattarna. Många vill inte lägga alltför mycket tid och energi för att få ett ligg eller två..

  • Kjell2
    Anonym (Solen) skrev 2019-01-14 15:16:42 följande:

    Jag hann börja få känslor och tyckte allt kändes bra. Konstigt man kan känna så olika????


    Det är väl inte konstigt att man känner olika? Starten var bra och när ni lärde känna varandra mera insåg han att du inte var framtiden. Har hänt mig flera gånger, från båda sidor.


  • Kjell2

    Eller så är det som någon skrev ovan. Han insåg direkt att du inte var framtiden men tyckte du var trevlig att umgås med ett tag.

  • Anonym (Solen)

    Ja kanske är det så. Känns så jobbigt att bli bortvald. Känslan av värdelöshet kommer över en. Har inte kunnat jobba idag pga detta????

  • Anonym (Same)

    Har hänt mig x antal gånger. Inget att bli förvånad över i dagens läge tyvärr! Ingen idé att ?binda sig? eller få för mycket känslor för någon i dagens samhälle, kall fakta.. de flesta byter ut eller kastar bort en så fort de har fått sitt..

  • Kjell2
    Anonym (Solen) skrev 2019-01-14 15:32:56 följande:

    Ja kanske är det så. Känns så jobbigt att bli bortvald. Känslan av värdelöshet kommer över en. Har inte kunnat jobba idag pga detta????


    Skittråkigt och jobbigt när det händer. Man träffar någon, gillar personen, ses lite mera, allt känns bra och sen säger hon nej tack.  


  • Anonym (eee)
    Anonym (Solen) skrev 2019-01-14 15:08:51 följande:

    Blev dumpad av min dejt idag???? Vi har träffats 4 ggr. Haft sex 2ggr. Allt verkade jättebra och han verkade intresserad. Sen i söndags när jag sovit över där tyckte han att allt blev jobbigt och ville inte träffas mer. Varför gör han så? Hur kan man tvärvända i känslor så?


    Han har väl inte alls tvärvänt? Det där är  mer att han nu insett att det inte fanns tillräckligt att bygga på. Ibland vet man inte efter 1 dejt. 
  • Anonym (Solen)

    Jo, jag tycker att han har tvärvänt. Han har puschat på dejtandet. I lördags var allt jättebra. Sen bara det vände och han vill inte ses mer..

Svar på tråden Dumpad