• Anonym (Ånges­t)
    Äldre 14 Jan 15:19
    1266 visningar
    22 svar
    22
    1266

    Kan inte vara med henne men vill inget annat än att vara med henne!!!

    Hej, för lite mer än två år sedan hittade jag en tjej som va helt fantastisk på alla sätt och vis! Jag var helt inställd på att jag skulle vara singel och absolut inte hamna i en relation men när jag träffade henne förändras allt... hon blev min bästa vän och mitt livs kärlek jag fick känslor för henne jag aldrig någonsin känt förut och de va som att alla andra människor bara försvann de va bara hon och!

    1,5 år senare bestämmer vi oss för att bli sambos på riktig hon säljer sin lägenhet och vi köper en gemensamt för att senare investera i ett hus. Vi pratar mycket om framtiden och planer barn och familj och sätter upp gemensamma mål!

    Men mitt i allt dehär upptäcker jag av en slump att hon inlätt en relation bakom min rygg med en annan kille som hon inte ens känner... mitt hjärta går i tusen bitar och jag trodde verkligen aldrig dehär om henne...

    Hon blir såklart jätte ledsen när jag upptäcker detta och ågrar allt och att de bara va en riktigt dum och onödig grej som inte betyder nånting efter som allt hon vill är att va med mig som hon älskar mer än allt annat och hon vill ha hus och familj och allt de vi planerat och prata om med mig...

    Jag älskar henne fortfarande och vill bara att allt dehär som hänt bara ska försvinna så vi kan leva vidare i det underbara vi hade men jag tänker på de varje dag och allt känns så förstört... vet inte om de går att bygga upp allt igen till de som de varit. Allt känns hopplöst... men jag vill ändå tro och hoppas på att allt ska bli bra igen.

  • Svar på tråden Kan inte vara med henne men vill inget annat än att vara med henne!!!
  • Anonym (FYI)
    Äldre 14 Jan 15:39
    #1
    +1
    Anonym (Ångest) skrev 2019-01-14 15:19:45 följande:

    Hej, för lite mer än två år sedan hittade jag en tjej som va helt fantastisk på alla sätt och vis! Jag var helt inställd på att jag skulle vara singel och absolut inte hamna i en relation men när jag träffade henne förändras allt... hon blev min bästa vän och mitt livs kärlek jag fick känslor för henne jag aldrig någonsin känt förut och de va som att alla andra människor bara försvann de va bara hon och!

    1,5 år senare bestämmer vi oss för att bli sambos på riktig hon säljer sin lägenhet och vi köper en gemensamt för att senare investera i ett hus. Vi pratar mycket om framtiden och planer barn och familj och sätter upp gemensamma mål!

    Men mitt i allt dehär upptäcker jag av en slump att hon inlätt en relation bakom min rygg med en annan kille som hon inte ens känner... mitt hjärta går i tusen bitar och jag trodde verkligen aldrig dehär om henne...

    Hon blir såklart jätte ledsen när jag upptäcker detta och ågrar allt och att de bara va en riktigt dum och onödig grej som inte betyder nånting efter som allt hon vill är att va med mig som hon älskar mer än allt annat och hon vill ha hus och familj och allt de vi planerat och prata om med mig...

    Jag älskar henne fortfarande och vill bara att allt dehär som hänt bara ska försvinna så vi kan leva vidare i det underbara vi hade men jag tänker på de varje dag och allt känns så förstört... vet inte om de går att bygga upp allt igen till de som de varit. Allt känns hopplöst... men jag vill ändå tro och hoppas på att allt ska bli bra igen.


    Vad menar du med,
    Men mitt i allt dehär upptäcker jag av en slump att hon inlätt en relation bakom min rygg med en annan kille som hon inte ens känner... 

  • Äldre 14 Jan 15:40
    #2
    +1

    För mig så hade det nog gjort stor skillnad beroende på vad hennes nya relation bestått av? Har de träffats och haft sex, är hon kär, kanske haft tankar på att lämna dig för honom? Eller har det varit något slags bekräftelse-flirt utan något fysiskt eller djupare känslor? Eller något där emellan?

  • Anonym (Ånges­t) Trådstartaren
    Äldre 14 Jan 15:46
    #3
    CitronTulo skrev 2019-01-14 15:40:42 följande:

    För mig så hade det nog gjort stor skillnad beroende på vad hennes nya relation bestått av? Har de träffats och haft sex, är hon kär, kanske haft tankar på att lämna dig för honom? Eller har det varit något slags bekräftelse-flirt utan något fysiskt eller djupare känslor? Eller något där emellan?


    Okej om jag va otydlig så va hon otrogen mot mig! Som hon säger så va de bara bekräftelse hon sökte och därför en dum grej...
  • Anonym (FYI)
    Äldre 14 Jan 15:47
    #4
    Anonym (Ångest) skrev 2019-01-14 15:46:06 följande:
    Okej om jag va otydlig så va hon otrogen mot mig! Som hon säger så va de bara bekräftelse hon sökte och därför en dum grej...
    Är det alltså frågan om otrohet hela vägen?
  • Äldre 14 Jan 15:52
    #5
    Anonym (Ångest) skrev 2019-01-14 15:46:06 följande:
    Okej om jag va otydlig så va hon otrogen mot mig! Som hon säger så va de bara bekräftelse hon sökte och därför en dum grej...
    Otrohet kan vara mycket olika saker och även väldigt individuellt vad man tycker är otrohet!
    Men för att tala klarspråk, har hon haft sex med honom?
  • Anonym (Anna)
    Äldre 14 Jan 16:01
    #6

    Jag tycker du ska försöka att förlåta. I början av realtioner kan det vara osäkert på vad man känner. Om du verkligen vill leva med henne så gör ett försök. Förlåt henne, lita på henne och jobba på relationen.

  • Anonym (nej)
    Äldre 14 Jan 16:08
    #7
    Anonym (Anna) skrev 2019-01-14 16:01:30 följande:

    Jag tycker du ska försöka att förlåta. I början av realtioner kan det vara osäkert på vad man känner. Om du verkligen vill leva med henne så gör ett försök. Förlåt henne, lita på henne och jobba på relationen.


    Håller inte med alls, i början av relationen sätter man också ribban för hur pålitlig man är och hon har ju med all tydlighet bevisat att hon inte går att lita på. Varför skulle TS vara så dum att han blint litar på någon som precis bevisat att hon inte gick att lita på?

    Resonerar du likadant i andra sammanhang? Om hon hade snott pengar av TS istället. Hade du rått honom att förlåta henne och ge henne sitt kreditkort?
  • Anonym (nej)
    Äldre 14 Jan 16:11
    #8
    Anonym (Ångest) skrev 2019-01-14 15:46:06 följande:
    Okej om jag va otydlig så va hon otrogen mot mig! Som hon säger så va de bara bekräftelse hon sökte och därför en dum grej...
    Vilken anledning hon säger sig haft spelar väl ingen som helst roll, att hon öht gjorde det visar väl ganska tydligt att hon inte går att lita på?

    Jag menar hade om hon sagt att det inte "bara" var bekräftelse utan hela paketet hon sökte och att en jättebra grej gjort saken bättre? Om inte, så fattar du väl att hon säger vad hon tror att du vill höra för att du ska förlåta henne.
  • Anonym (Ånges­t) Trådstartaren
    Äldre 14 Jan 16:15
    #9
    Anonym (nej) skrev 2019-01-14 16:11:57 följande:

    Vilken anledning hon säger sig haft spelar väl ingen som helst roll, att hon öht gjorde det visar väl ganska tydligt att hon inte går att lita på?

    Jag menar hade om hon sagt att det inte "bara" var bekräftelse utan hela paketet hon sökte och att en jättebra grej gjort saken bättre? Om inte, så fattar du väl att hon säger vad hon tror att du vill höra för att du ska förlåta henne.


    Fattar inte varför hon vill vara med mig och allt som hon säger när hon gör såhär mot mig.. allt säger emot sig själv...
  • Anonym (nej)
    Äldre 14 Jan 16:23
    #10
    +1
    Anonym (Ångest) skrev 2019-01-14 16:15:43 följande:
    Fattar inte varför hon vill vara med mig och allt som hon säger när hon gör såhär mot mig.. allt säger emot sig själv...
    Hon vill väl det som alla egoister vill, kunna vara fri att göra som hon vill och ha dig kvar ändå. Äta kakan och ha den kvar.

    Jag tycker du ska sluta försöka förstå vad HON vill och vad HON tänker. för det kommer du förmodligen aldrig fatta ändå. Och istället fundera över vad DU vill. Om hennes beteende är oacceptabelt för dig så finns det väl inte mycket mer att snacka om eller hur?
    Och snälla gör inte misstaget att tro att du kan förändra henne för det kommer du aldrig kunna göra. Den enda som kan det är hon själv.

    Om ni inte har barn så finns det inget mer där för dig, dumpa och gå vidare, att vara kvar med någon som henne kommer bara ge dig magsår helt i onödan. Finns andra tjejer i världen.
Svar på tråden Kan inte vara med henne men vill inget annat än att vara med henne!!!