• Anonym (Tutta­r)
    Äldre 14 Jan 21:53
    4309 visningar
    42 svar
    42
    4309

    Tjej med "inga" bröst. Vad säger ni killar?

    Toppentjej med inga tuttar, platt som en pojkkropp, ja nästan.

    Har det någon betydelse för er? Helt ärligt.

  • Svar på tråden Tjej med "inga" bröst. Vad säger ni killar?
  • Äldre 14 Jan 21:59
    #1
    -5

    En viss betydelse men ingen dealbreaker. Bröst går ju att operera, så det är egentligen ett ickeproblem.

  • Anonym (Tutta­r) Trådstartaren
    Äldre 14 Jan 22:00
    #2
    Astons skrev 2019-01-14 21:59:53 följande:

    En viss betydelse men ingen dealbreaker. Bröst går ju att operera, så det är egentligen ett ickeproblem.


    Så det är inte ok att hon är ok med sina bröst. De ska förbli platta.
  • LukeSt­airwal­ker
    Äldre 14 Jan 22:09
    #3
    +2

    Det är klart det är ok!

    "Det går att operera", herregud..

  • Äldre 14 Jan 22:11
    #4
    -1
    LukeStairwalker skrev 2019-01-14 22:09:06 följande:

    Det är klart det är ok!

    "Det går att operera", herregud..


    Vad då herregud? Är personen missnöjd är det ju ett underbart alternativ. Läs rätt.
  • Äldre 14 Jan 22:11
    #5

    Får gärna finnas lite att hålla i, men om hon i övrigt är vältränad så har jag varken förväntningar eller krav på några större kupor. Ganska få kvinnor som, utan kirurgi, lyckas behålla volym på brösten samtidigt som de är i bra form. För mig är det mest attraktivt med "fina" proportioner och det är viktigare att andra delar av hennes kropp än brösten är estetiskt tilltalande i min lilla värld.

  • Anonym (M)
    Äldre 14 Jan 22:18
    #6
    +2
    Astons skrev 2019-01-14 22:11:48 följande:
    Vad då herregud? Är personen missnöjd är det ju ett underbart alternativ. Läs rätt.
    Men frågan var inte om att personen själv var missnöjd, fanns inget som indikerade det. Utan om det har någon betydelse för killar. Så ditt svar tolkas då som att det gör inget, för hon kan operera sig så du blir nöjd. 
  • Äldre 14 Jan 22:20
    #7

    Ja det har betydelse för mig. Inte så att jag skulle dissa någon bara för att de har små bröst men det är ingen fördel om man säger så.

  • Äldre 14 Jan 22:24
    #8

    Jag är nästan helt platt och har inte fått några klagomål eller haft svårt att hitta intresserade män.

    Såklart finns det säkert en hel del killar som inte alls är attraherade av någon utan bröst och det är ju ok, alla kan inte gilla allt. Jag gillar inte alla typer av manskroppar heller.

    Jag är mycket nöjd med hur jag ser ut, hade c-kupa när jag ammade och det passade inte alls min kropp. Enda problemet är att vissa kläder inte sitter snyggt. Så man får anpassa sig.

  • Äldre 14 Jan 22:35
    #9

    Hon skall ju vara glad att hon som kvinna kan få allt fixat.


    Värre är det för killar.

    Att vara kortväxt, ha liten penis eller både och är ett livslångt straff att leva med.

  • Anonym (W)
    Äldre 14 Jan 22:44
    #10

    Nej, det är inte viktigt. Det är ju inte brösten jag blir intresserad av utan hela personen.

Svar på tråden Tjej med "inga" bröst. Vad säger ni killar?