• Anonym (Nymedrosenrot)

    Första försöket med rosenrot

    Ännu en till tråd om detta kanske ni tänker, men jag gör en ändå :) efter att ha sökt runt på nätet en hel del har jag sett mycket positivt om rosenrot vad gäller ägglossningen så tänkte nu testa på det. Började igår på min första mensdag med två tabletter arctic root från apoteket. Tänkte ta tabletterna i 10 dagar då jag är lite orolig att ta det precis när ägglossningen sker då det inte ska vara bra att ta efter ägglossningen.

    Är det någon som vet om rosenroten hjälper även om jag avslutar ?kuren? 2-4 dagar innan ägglossning (kollar inte min ägglossning med något test längre utan har en app i telefonen bara)

    Sen har jag läst lite trådar och sett att folk reagerat på att dem fått missfall i samband med när dom testat rosenrot, och då spekulerar om det kan bero på rosenroten fast dom inte åt den efter ägglossningen. Såg aldrig något bra svar på dem frågorna i andra trådar..

    Hann ni läsa ända hit ner? ;)

  • Svar på tråden Första försöket med rosenrot
  • Anonym (Undrarockså)

    Jag funderar också på att börja med rosenrot så inväntar svar här också. Om någon vet positiva samt ev negativa fördelar rosenrot vill jag gärna veta????

  • Anonym (Nymedrosenrot)
    Anonym (Undrarockså) skrev 2019-01-15 13:35:06 följande:

    Jag funderar också på att börja med rosenrot så inväntar svar här också. Om någon vet positiva samt ev negativa fördelar rosenrot vill jag gärna veta????


    Får se om någon mer kunnig hittar hit :)
Svar på tråden Första försöket med rosenrot