• Anonym (J)

    Hur visar kvinnor att de är intresserade

    Jag är en man som har svårt att hitta kvinnor och det är säkert flera anledningar till det. Men jag har fått höra ett par gånger att jag missat att ett par tjejer verkat intresserade men inte kan tolka deras signaler. Och det är säkert riktigt att jag har svårt för.

    Vill därför veta hur visar kvinnor att de är intresserade om de inte säger det rent ut? Kan. Ni ge exempel på signaler som kvinnor ger eller tecken på att de är intresserade?

  • Svar på tråden Hur visar kvinnor att de är intresserade
  • Anonym (40+ kvinna)

    Kvinnor är ofta trevliga och flörtiga

    Svårt att veta om hon inte säger det rakt ut

  • Anonym (J)
    Anonym (40+ kvinna) skrev 2019-01-15 12:36:19 följande:

    Kvinnor är ofta trevliga och flörtiga

    Svårt att veta om hon inte säger det rakt ut


    Ja jag fattar inte alls. Kan du ge exempel på signaler FU själv ger om du är intresserad av en man?
  • Anonym (40+ kvinna)
    Anonym (J) skrev 2019-01-15 12:52:05 följande:

    Ja jag fattar inte alls. Kan du ge exempel på signaler FU själv ger om du är intresserad av en man?


    Jag säger det
  • Anonym (40+ kvinna)
    Anonym (J) skrev 2019-01-15 12:52:05 följande:

    Ja jag fattar inte alls. Kan du ge exempel på signaler FU själv ger om du är intresserad av en man?


    Jag säger det
  • Fjäril kär

    Såhär gör jag ungefär om jag är intresserad av någon.

    Jag söker hans sällskap , jag möter hans blick, börjar samtala med honom och tar initiativ till olika ämnen att prata om. Berättar att jag är singel när tillfället är lämpligt. Skojar med honom. Ger gärna en komplimang . Ler ofta och mycket. Försöker gärna få någon reaktion från honom genom att dra hans blick ner mot mina bröst , fixa med håret eller liknande så jag kan avgöra om det finns intresse av mitt utseende. Är gärna fysisk, tar honom på armen/axel eller en dask på knät vid svar på ett skämt tex

    Det viktigaste är att få reaktion och respons på mig som helhet då är det mycket lättare att spela flirtspelet med honom.

  • Fjäril kär

    Såhär gör jag ungefär om jag är intresserad av någon.

    Jag söker hans sällskap , jag möter hans blick, börjar samtala med honom och tar initiativ till olika ämnen att prata om. Berättar att jag är singel när tillfället är lämpligt. Skojar med honom. Ger gärna en komplimang . Ler ofta och mycket. Försöker gärna få någon reaktion från honom genom att dra hans blick ner mot mina bröst , fixa med håret eller liknande så jag kan avgöra om det finns intresse av mitt utseende. Är gärna fysisk, tar honom på armen/axel eller en dask på knät vid svar på ett skämt tex

    Det viktigaste är att få reaktion och respons på mig som helhet då är det mycket lättare att spela flirtspelet med honom.

  • Kjell2
    Anonym (J) skrev 2019-01-15 12:34:38 följande:

    Jag är en man som har svårt att hitta kvinnor och det är säkert flera anledningar till det. Men jag har fått höra ett par gånger att jag missat att ett par tjejer verkat intresserade men inte kan tolka deras signaler. Och det är säkert riktigt att jag har svårt för.

    Vill därför veta hur visar kvinnor att de är intresserade om de inte säger det rent ut? Kan. Ni ge exempel på signaler som kvinnor ger eller tecken på att de är intresserade?


    Tecken på eventuellt intresse, obs! EVENTUELLT!

    Tar kontakt, ber om hjälp, bjuder upp, ställer sig bredvid i baren,  bjuder hem, vill diskuttera gemensamma intressen, väljer gärna en plats bedvid, nuddar, blir glad vid tilltall och fortsätter samtal, ger upplägg för att göra något tillsammans
  • Akidoki

    Om jag frågar dig om du vill träffas igen och lära känna mig bättre är jag garanterat intresserad.

    Att försöka tyda signaler rekommenderas inte.

  • Anonym (J)
    Anonym (40+ kvinna) skrev 2019-01-15 12:53:18 följande:

    Jag säger det


    Det skulle verkligen underlätta om alla gjorde så.
Svar på tråden Hur visar kvinnor att de är intresserade