• Anonym (Anonym)

    Han är annorlunda när vi ses

    Har träffat en kille i kanske 2 månader nu o vi är exklusiva. Det är oftast han som börjar skriva till mig o vi pratat dagligen o hela tiden. Där visar han otroligt myclet intresse, skriver igen när jag avslutat samtalet, ger förslag på stt ses, ringer för o bara säga gonatt o skriver att han verkligen saknar mig o bara vill ligga o mysa o hålla om mig.

    Vi bor ganska långt ifrån varandra vilket gör att vi inte ses jätte ofta. Men när vi väl ses känns han så himla kall! Han tar ju tex o pussar mig på pannan när jag ligger i hans famn o klappar mig på armen men han känns på något sätt så off. Jag kan tex säga nåt gulligt varav han svarar konstifr o skulle jag skrivit samma sak hade jag fått ett gulligare svar tillbaka! Varje gång vi setts har jag typ känslan efter att nä nu var det nog sista gången, han verkar inte intresserad , men så går det inte lång tid innan han skriver igen o vill prata.

    Jag har ju liksom träffat killar som visar intresse när msn ses för att tiden emellan inte viss något intresse alls eller att de täbker på en då de inte ens kan hörs sv sig. Jag älskar att han hör av sig få jag får det bekräftat att jag finns i hans tankar.

    Eller är vissa så? Är han blyg? För mig blir det ju liksom att jag inte riktigt vågar gosa ner o säga va jag vill så jag vlir ju med avtagande..

Svar på tråden Han är annorlunda när vi ses