• Anonym (Gah)

    Så jäkla kåt

    Känns sjukt att ens skriva det här, men jag vet inte vad jag ska göra!

    Tänder inte på min sambo, men senaste tiden har jag varit plågsamt kåt. Drömmer om sex i princip varenda natt.

    För helvete, vad gör man? Jag vill inte lämna min sambo trots kasst sexliv, men jag börjar bli desperat. Känslan försvinner inte, blir bara värre.

  • Svar på tråden Så jäkla kåt
  • Anonym (N.N)

    Gör som jag som inte längre heller har sex med min sambo, ta hand om dina egna behov om du inte vill länna denne. Finns inte mycket annat att välja på.

  • CitronTulo

    Varför tänder du inte på din sambo? Vill din sambo ha sex med dig?

    Om sex med sambon är uteslutet så får du väl använda handen..

  • Anonym (meh)
    Anonym (Gah) skrev 2019-01-15 15:15:10 följande:

    Känns sjukt att ens skriva det här, men jag vet inte vad jag ska göra!

    Tänder inte på min sambo, men senaste tiden har jag varit plågsamt kåt. Drömmer om sex i princip varenda natt.

    För helvete, vad gör man? Jag vill inte lämna min sambo trots kasst sexliv, men jag börjar bli desperat. Känslan försvinner inte, blir bara värre.


    du får väl använda händer eller sexleksaer som alla andra 
  • Anonym (Gah)

    Men det hjälper inte!

    Ja min sambo vill ha sex, men det ger mig inget, är minst lika frustrerad efter.

  • Anonym (Gah)
    TriC skrev 2019-01-15 17:01:24 följande:

    Gör slut och gå sedan ut och hitta någon du tänder på!


    Är inte bara att göra slut när man har ett helt liv och barn ihop.
  • CitronTulo

    Varför ger det dig inget att ha sex med din sambo? Har lite svårt att få ihop att du har en sambo som VILL ha sex med dig, men du vill inte.. samtidigt så startar du en TS här om hur kåt och frustrerad du är..

  • Aniiee
    Anonym (Gah) skrev 2019-01-15 16:47:35 följande:

    Men det hjälper inte!

    Ja min sambo vill ha sex, men det ger mig inget, är minst lika frustrerad efter.


    Gå en sex-kurs eller till sexterapi eller något. Plocka fram Kama Sutra.
    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Gah)
    CitronTulo skrev 2019-01-15 20:02:57 följande:

    Varför ger det dig inget att ha sex med din sambo? Har lite svårt att få ihop att du har en sambo som VILL ha sex med dig, men du vill inte.. samtidigt så startar du en TS här om hur kåt och frustrerad du är..


    För att min sambo bara tänker på sig själv i sängen. Ska bara ha och ha utan att ge mig något jag vill ha tillbaka.
  • Anonym (VH)
    Anonym (Gah) skrev 2019-01-15 20:07:46 följande:

    För att min sambo bara tänker på sig själv i sängen. Ska bara ha och ha utan att ge mig något jag vill ha tillbaka.


    Det verkar som det bara finns två lösningar. Lämna din sambo eller skaffa en älskare. Väljer du det senare brukar här finnas gott om killar som kan tänka sig ställa upp ;)
  • Walker90

    Är du kär i din sambo? Vill du vara tillsammans med henne? Om svaret är ja, då borde du verkligen kommunicera med henne. Var ärlig och berätta vad du känner. Varför tänder du inte på henne? Är det hennes kropp du inte tänder på eller är det något hon säger/gör?

    Det sista du ska göra är att vara otrogen mot henne. Då kan du lika gärna göra slut. Antingen försöker du (ni) lösa det här tillsammans eller så gör ni slut.

    Din sambo vill ha sex med dig men du vill inte ha sex med henne. Har du tänkt på det ur hennes synvinkel? I hennes situation hade jag känt mig sårad och undrat vad det beror på. Jag hade velat ha en sambo som faktiskt älskar mig och vill älska med mig.

    Din sambo förtjänar en kille som älskar henne för den hon är. Var inte tillsammans med henne om du inte tänder på henne eller tror att ni kan lösa det här tillsammans.

Svar på tråden Så jäkla kåt