• Pigilin

    Ivf 2019

    Jag är 26 min man 27, det finns ingenting som är ?fel? allt ser bra ut i mig och min mans spermier är i topp. Har gjort ivf 1 gång och vi fick ut 6 ägg och alla blev befruktade av ?toppkvalitet? enligt mottagningen, 5 till frysen. Har testat både stimulerat och ostimulerat. På mitt 4 fet testade vi med acetylsalicylsyra då fäste det men lossnade lika snabbt (var hos gyn och gjorde test som visade svagt positivt) där efter fick jag mens alltså minus igen. Nu ska jag använda mitt sista från frysen och har gjort LEI då de skrapar på livmodern, har även bokat in tid för akupunktur och ska testa det några gånger innan återföringen, har min första akupunktur imorgon och startar med sprutor när min mens kommer om en vecka.

    Har någon annan testat med akupunktur? Jag tänkte testa göra några gånger innan fet sen under ruvartiden. Det känns hopplöst men värt ett försök eftersom det är mitt sista i frysen. Går inte det vägen så får vi börja om igen med ägguttag och hela den biten. Är beviljad 3 ivf så har 2 försök kvar.

Svar på tråden Ivf 2019