• Anonym (Minja)

    Varför samlag?

    Varför vill ni kvinnor ha samlag egentligen? Förstår givetvis att ni har det för att bli gravida men annars. Kvinnor får ju orgasm av smeksex eller oralsex och inte av samlag utan att smeka sej själv samtidigt och då är det ju inte samlaget som gör att dom kommer utan smekningarna. Så - varför har ni kvinnor egentligen samlag?

  • Svar på tråden Varför samlag?
  • Anonym (Dina)

    För att jag tycker om g-punktsstimulans och penetration också.

  • Anonym (Praktisk)

    Varför vill män ha samlag när dom kan runka ? - är också en korkad fråga

  • Anonym (Minja)

    Män får ju orgasm av samlag så det är väl inte alls samma sak! ovanligt dumt svar!

  • Anonym (.)

    Gillar du beröring? När din partner rör vid dig, kramas, masserar dig, smeker?

    Allt som är skönt behöver inte leda till orgasm. Sex är ju så mycket mer än bara jakten på att komma. Själv hade jag tyckt att sex skulle vara skittrist om man tog bort allt förutom klitorisstimulering... (på samma sätt som att sex är skittrist om man bara kör in-ut-sprut.)

  • Anonym (Hm)
    Anonym (.) skrev 2019-01-15 17:22:40 följande:
    Gillar du beröring? När din partner rör vid dig, kramas, masserar dig, smeker?

    Allt som är skönt behöver inte leda till orgasm. Sex är ju så mycket mer än bara jakten på att komma. Själv hade jag tyckt att sex skulle vara skittrist om man tog bort allt förutom klitorisstimulering... (på samma sätt som att sex är skittrist om man bara kör in-ut-sprut.)
    Håller med
  • Anonym (Kvinna 40 år)

    För att det är grymt skönt och jag blir inte helt tillfredsställd utan penetration. Varför skriver du att kvinnor inte får orgasm av bara penetration? En del kvinnor får det och jag är en av de kvinnorna. Med riktigt bra förspel kan jag få multipla orgasmer av bara penetration.

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Minja) skrev 2019-01-15 17:05:38 följande:

    Kvinnor får ju orgasm av smeksex eller oralsex och inte av samlag utan att smeka sej själv samtidigt och då är det ju inte samlaget som gör att dom kommer utan smekningarna.


    Vad är det för generaliserande BS.

    Jag kommer snabbast, hårdast och skönast av penetrationssex utan några smekningar. Och jag är inte unik på något sätt. Och penetrationssex är grymt skönt även om det inte leder till orgasm.
  • Anonym (Z)

    Alltså när en kvinna är kåt så blir det som ett sug efter en kuk. Att få orgasm av att enbart smeka sig är inte i närheten av de orgasmer som blir med en kuk som stimulerar insidan, som fyller ut. Det skulle vara som att säga vilket hål som helst duger för en kuk, ta en äppelpaj och kör kuken i. Varför en fitta när det finns så mycket annat skönt att trycka in den i?

  • Pentra

    Den intima och djupa närhet, när man får den känslan att vill komma varandra så nära att man bara vill krypa in i varandra och förenas i en enda enhet, vilket uppstår vid ett sensuellt och innerligt samlag, är ytterst svårslagen. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (Minja)
    Anonym (Z) skrev 2019-01-15 18:55:37 följande:

    Alltså när en kvinna är kåt så blir det som ett sug efter en kuk. Att få orgasm av att enbart smeka sig är inte i närheten av de orgasmer som blir med en kuk som stimulerar insidan, som fyller ut. Det skulle vara som att säga vilket hål som helst duger för en kuk, ta en äppelpaj och kör kuken i. Varför en fitta när det finns så mycket annat skönt att trycka in den i?


    Antar att du är en man!
Svar på tråden Varför samlag?