• Anonym (Galen)

    Gravid v32 vill lukta på bensin/handsprit etc!

    Är helt sjukt men senaste två dagarna har jag haft ett enormt sug efter att lukta på bensin, aceton, handsprit, doft från garage etc. Är i v32 just nu.

    Det känns helt befängt och inget jag gör men jäklar vilket sug.

    Ngn annan som känner igen sig?

  • Svar på tråden Gravid v32 vill lukta på bensin/handsprit etc!
  • Anonym (...)

    Sånt bensinluktsug har jag oavsett om jag är gravid eller inte. Så gott det luktar!! Men gör det inte :/

  • Anonym (Haha)

    Gravid i v. 30 o Ja inte just bensin då men är besatt av att dels borsta tänderna och städa badrummet då jag är helt besatt av lukten från cifs badrumsspray, badrummet har aldrig nånsin varit så rent som nu haha

  • Beasmith86

    Känner igen mig. Bensin ,spolarvätska och målarfärg är jag så sugen på ! Är i vecka 20. Varit så sugen på bensin i varje graviditet helt sjukt.

    Man får stå ut eller åka o tänka bilen ofta o hoppas de kommer en pust i vinden av doften av bensin haha

  • Anonym (Varit där)

    Under min graviditet så älskade jag att gå och hämta bilen i garaget. Helst hade jag velat sitta där hela dagarna och lukta på avgaserna! Och blöt betong/murbruk också. Helt konstigt kan man tycka.

  • Anonym (A)

    Känner igen mig, lustigt hur det kan bli när man är gravid.

  • Anonym (Mia)

    Haha min storasyster är gravid och var bara tvungen att googla för att se om hon är knäpp Tungan ute

    Hon har bett mig starta min cross i hennes ansikte flera gånger haha jag tyckte det var konstigt att hon ibland stod i avgasmolenet bakom crossen när jag hade den igång för att värma motorn så sa till henne att böja sig istället för att få avgaserna rakt i ansiktet ist 😅

  • Manfödd80
    Anonym (Mia) skrev 2022-12-30 13:29:56 följande:

    Haha min storasyster är gravid och var bara tvungen att googla för att se om hon är knäpp Tungan ute

    Hon har bett mig starta min cross i hennes ansikte flera gånger haha jag tyckte det var konstigt att hon ibland stod i avgasmolenet bakom crossen när jag hade den igång för att värma motorn så sa till henne att böja sig istället för att få avgaserna rakt i ansiktet ist 😅


    Hade gärna träffat din syster
  • Anonym (Mia)
    Manfödd80 skrev 2022-12-31 15:15:55 följande:
    Hade gärna träffat din syster
    Haha varför? 
Svar på tråden Gravid v32 vill lukta på bensin/handsprit etc!