• Mongol­iet
    Äldre 16 Jan 11:39
    503 visningar
    9 svar
    9
    503

    Har Lövis bara låtsats att han är korkad?

    Socialdemokraterna är värdelösa & Lövis är kass men är han smart som fan under den korkade ytan?

  • Svar på tråden Har Lövis bara låtsats att han är korkad?
  • Mongol­iet
    Äldre 16 Jan 11:40
    #1

    Liberalerna & Centern släpper aldrig igenom detta nu ju, eller? Tror fan inte det. Det lutar åt extraval där Liberalerna ryker.

  • Äldre 16 Jan 11:53
    #2

    [quote=79367477][quote-nick]Mongoliet skrev 2019-01-16 11:40:21 följande:[/quote-nick]Liberalerna & Centern släpper aldrig igenom detta nu ju, eller? Tror fan inte det. Det lutar åt extraval där Liberalerna ryker.[/

    Fast det är ju precis vad de gör nu.

  • Mongol­iet
    Äldre 16 Jan 12:02
    #3
    mammatill6 skrev 2019-01-16 11:53:45 följande:

    [quote=79367477][quote-nick]Mongoliet skrev 2019-01-16 11:40:21 följande:[/quote-nick]Liberalerna & Centern släpper aldrig igenom detta nu ju, eller? Tror fan inte det. Det lutar åt extraval där Liberalerna ryker.[/

    Fast det är ju precis vad de gör nu.


    Har inte sett Centerns pressträff. Har den varit? Tror att de är lite tuffare än Liberalerna ang V:s inflytande.
  • Äldre 16 Jan 12:17
    #4

    C är maktkåta och tror att de ska få igenom så mycket att de väljer att bryta alliansen för att de räknar med att få igenom alla sina förändringar. Självklart förstår S som faktiskt räknat att V kommer för inflytande oavsett vad C tycker eftersom det är så mandaten ser ut.

    C / L som faktiskt visar hela sin kortlek är medvetna om att ett nyval skulle innebära en sjunkbombning av partiet vill göra allt för att undvika detta.

    S / V inflytande ökar dvs ännu mer och de kan lägga de flesta av C förslag i utredningar som aldrig kommer ske och skulle något vara nära att gå igenom så ringer S till V och ber dem hota med sin vågmästare roll.

    Är väl mest C som visat att de är politiskt sett amatörer och inte kan räkna mandat innan de agerar.

  • Mongol­iet
    Äldre 16 Jan 12:52
    #5
    +1
    Liberté skrev 2019-01-16 12:17:23 följande:

    C är maktkåta och tror att de ska få igenom så mycket att de väljer att bryta alliansen för att de räknar med att få igenom alla sina förändringar. Självklart förstår S som faktiskt räknat att V kommer för inflytande oavsett vad C tycker eftersom det är så mandaten ser ut.

    C / L som faktiskt visar hela sin kortlek är medvetna om att ett nyval skulle innebära en sjunkbombning av partiet vill göra allt för att undvika detta.

    S / V inflytande ökar dvs ännu mer och de kan lägga de flesta av C förslag i utredningar som aldrig kommer ske och skulle något vara nära att gå igenom så ringer S till V och ber dem hota med sin vågmästare roll.

    Är väl mest C som visat att de är politiskt sett amatörer och inte kan räkna mandat innan de agerar.


    Löfven är ett geni alltså. Extraval slutar med S 25 & V 15%. SD 30, M 15, KD 10 & C 5. MP & L ut.
  • Äldre 16 Jan 14:29
    #6

    Jag tror att han är smart. Han kan förhandla och ljuga efter sin tid i facket. Han har dessutom inget samvete. Jag har aldrig gillat honom. Faktum är att jag inte ha gillat någon sosseledare. Han har en förfärlig utstrålning. Jag gillade Adelsohn Ohly Werner som personer.

  • Mongol­iet
    Äldre 16 Jan 14:48
    #7
    gabi1969 skrev 2019-01-16 14:29:12 följande:

    Jag tror att han är smart. Han kan förhandla och ljuga efter sin tid i facket. Han har dessutom inget samvete. Jag har aldrig gillat honom. Faktum är att jag inte ha gillat någon sosseledare. Han har en förfärlig utstrålning. Jag gillade Adelsohn Ohly Werner som personer.


    Ingvar Carlsson var en ärlig människa.
  • Äldre 16 Jan 20:22
    #8
    Mongoliet skrev 2019-01-16 14:48:10 följande:

    Ingvar Carlsson var en ärlig människa.


    Nej det var han inte. Glöm inte Estonia.
  • Teenag­eFancl­ub
    Äldre 16 Jan 20:57
    #9

    Löfven lyckas med att sitta kvar som statsminister och han lyckas med att förstöra Alliansen.

    L och C kan inte påstå att V kommer stå utan inflytande då det finns ett hemligt avtal mellan S och V.

    Löfven imponerar!

    Älskar att C och L hamnar i samma båt som V.

    Och nu har vi ett konservativt block!

    Heja Jimmie!

Svar på tråden Har Lövis bara låtsats att han är korkad?