• Mongoliet

    Vad har SD för åsikt om LAS?

    Vad har SD för åsikter om LAS och marknadshyror?

  • Svar på tråden Vad har SD för åsikt om LAS?
  • Ramma

    Kanske läsa deras partiprogram om du är nyfiken vart dom står ,kan ju vara en bra början där

  • Mongoliet
    Ramma skrev 2019-01-16 13:38:17 följande:

    Kanske läsa deras partiprogram om du är nyfiken vart dom står ,kan ju vara en bra början där


    Om du vet så säg så slipper jag läsa massa dravel om invandrare.
  • RebeckaZ70

    "Vi menar att det saknas underlag för att det skulle byggas fler bostäder om marknadshyror införs.


    Vi är övertygade om att marknadshyror i dagens bostadskris bara skulle leda till kraftigt höjda hyror och därmed försämrad ekonomi för de boende.


    Därför säger vi NEJ till marknadshyror!"

    sd.se/our-politics/marknadshyror-2/

    Hittade inget om LAS.


    I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • Mongoliet
    RebeckaZ70 skrev 2019-01-16 13:52:28 följande:

    "Vi menar att det saknas underlag för att det skulle byggas fler bostäder om marknadshyror införs.

    Vi är övertygade om att marknadshyror i dagens bostadskris bara skulle leda till kraftigt höjda hyror och därmed försämrad ekonomi för de boende.

    Därför säger vi NEJ till marknadshyror!"

    sd.se/our-politics/marknadshyror-2/

    Hittade inget om LAS.


    Tack.
  • Mongoliet
    HSOF skrev 2019-01-18 08:48:55 följande:

    Enligt en artikel i Nyheter idag så vill Sd värna om arbetsrätten. De ser Lo väljarna som en av deras viktigaste väljargrupper. Och som tidigare nämnts här så är de negativa till marknadshyror i Sverige.

    nyheteridag.se/akesson-vi-tar-kampen-om-arbetarvaljarna-nar-s-gar-at-hoger/


    Tänk om

    jag går från V till SD. Ifs när jag gjort alla tester inför val så är jag mer SD än alla Allianspartier. Att få behålla LAS & inte införa marknadshyror gör att jag blir en SD:are som säger: Alla SD:are är inte rasister. Men jag är orolig för att SD väljer att stoppa invandringen före att behålla LAS & stoppa marknadshyror. Då står jag där igen.
  • HSOF
    Mongoliet skrev 2019-01-18 15:21:25 följande:

    Tänk om

    jag går från V till SD. Ifs när jag gjort alla tester inför val så är jag mer SD än alla Allianspartier. Att få behålla LAS & inte införa marknadshyror gör att jag blir en SD:are som säger: Alla SD:are är inte rasister. Men jag är orolig för att SD väljer att stoppa invandringen före att behålla LAS & stoppa marknadshyror. Då står jag där igen.


    Sd har faktiskt en liberalare flyktingpolitik än båda moderaterna och Kd, även S i normala fall.

    Sd vill pausa invandringen för att Sverige har enorma problem efter de senaste årens extrema invandring. Men säger däremot ja till kvotflyktingar vilket bl.a. inte moderaterna sa sig göra.

    Men i det stora hela om man ser bortom all smutskastning från maktmissbrukare och agenda-journalister så vill Sd ha en ansvarsfull immigrationspolitk.
Svar på tråden Vad har SD för åsikt om LAS?