• Anonym (Vad vill han!)
    Äldre 17 Jan 20:07
    769 visningar
    27 svar
    -2
    27
    769

    Bråddarna fastnade - vad vil han?

    Har köpt bråddar till mina vinter skor och när ja gick på promenad igår som ja gör ibland så gick ja i en trappa och dom hade glömt att sanda. Jag fastna för de var en trä trappa och ramlade. Där mötte jga mötte en man som säkert va tio år äldre än ja (jag är 29) så tog han mot mig och jag blev då glad. Sen tänkte ja att han kanske tog på mej istället för och hjälpa mej...Pratade med en vänina och hon sa att ja borde anmäla han för ja har sett han på hemköp här och kan säga till personalen att de var han. Känner mej mer å mer orolig för at han kanske gör nåt mer mot mej om ja går ut och går. Han gjorde ignet mer än tog mot mej men känns olustigt för litar inte på män längre med metoo

  • Svar på tråden Bråddarna fastnade - vad vil han?
  • Äldre 17 Jan 20:09
    #1

    Nej då hade de ju varit bättre om du ramlat o brutit nått medans han kolla på så hade du sluppit oroa dig för att han antasta dig.

  • Äldre 17 Jan 20:10
    #2
    +1

    Bara torsdag idag.

  • Anonym (Vad vill han!) Trådstartaren
    Äldre 17 Jan 20:11
    #3
    Fiona M skrev 2019-01-17 20:10:10 följande:

    Bara torsdag idag.


    Tosdag vadå!?
  • Äldre 17 Jan 20:11
    #4
    Anonym (Vad vill han!) skrev 2019-01-17 20:07:42 följande:

    ...känns olustigt för litar inte på män längre med metoo


    Bara det här liksom. Haha.
  • Anonym (Vad vill han!) Trådstartaren
    Äldre 17 Jan 20:12
    #5
    Pierott skrev 2019-01-17 20:09:41 följande:

    Nej då hade de ju varit bättre om du ramlat o brutit nått medans han kolla på så hade du sluppit oroa dig för att han antasta dig.


    Jag vet inte om jag brutit nåt men vet att han kanske som min vänina sa att han kanske tog på mej när ja kanske skulle rmla
  • Anonym (Åäö)
    Äldre 17 Jan 20:15
    #6
    +2

    Tänk vad många troll som är besvikna över att kvinnor inte alls har börjat massanmäla män hejvilt efter Metoo. De var ju så övertygade om att var och varannan snubbe skulle få anmälningar på sig på grund av de hemska, hetsande feministerna som letar förövare i varje snår. 

    Då måste man hitta på sådana här trådar för att försöka hantera det uteblivna scenariot. 

  • Anonym (Vad vill han!) Trådstartaren
    Äldre 17 Jan 20:15
    #6
    Fiona M skrev 2019-01-17 20:11:54 följande:
    Bara det här liksom. Haha.
    Min vänina sa att hon sett han så är inte konsitgt att ja tänker på ett annat sätt nu...att han är äldre och kanske går och letar efter sin cchans 
  • Äldre 17 Jan 20:15
    #7
    +1

    Snälla ts, ska du nu försöka fixa till en trolltråd så försök ivarje fall vara pytte-pytte roligt.Denna var ju urbota tråkig.


    Goodness me
  • Anonym (Vad vill han!) Trådstartaren
    Äldre 17 Jan 20:17
    #8
    Anonym (Åäö) skrev 2019-01-17 20:15:05 följande:

    Tänk vad många troll som är besvikna över att kvinnor inte alls har börjat massanmäla män hejvilt efter Metoo. De var ju så övertygade om att var och varannan snubbe skulle få anmälningar på sig på grund av de hemska, hetsande feministerna som letar förövare i varje snår. 

    Då måste man hitta på sådana här trådar för att försöka hantera det uteblivna scenariot. 


    Vet inte vad de är du menar, emn ja försöker iaf hänga med i debaten och försöker få ordning på alt genom att fråga här.. Han kanske är snäl men ja vet inte för har vissa problem som jag måste fråga min vänina om för vet inte själn
  • Äldre 17 Jan 20:22
    #9
    Anonym (Vad vill han!) skrev 2019-01-17 20:15:05 följande:

    Min vänina sa att hon sett han så är inte konsitgt att ja tänker på ett annat sätt nu...att han är äldre och kanske går och letar efter sin cchans 


    En twist: han kanske säljer broddar till kvinnor, sen förföljer han dem tills de kommer till en trappa... och då!!!!

    Det han inte tänkt på: att han blivit sedd på Hemköp.
Svar på tråden Bråddarna fastnade - vad vil han?