• Fanvaderostar

    Verktyget snapchat för spännande möten

    Hur många kvinnor är det här som använder snapshot för att få till hemliga möten via telefonen med främmande män?

    Utan att det är krav på fysisk sex utan endast för spänningen och mystiken?

    Har sökt med med ljus och lykta på nätet och försökt hitta någon man kan ha oskyldig kontakt med för att prata sex, fantasier och vara lite hemliga.

  • Svar på tråden Verktyget snapchat för spännande möten
  • Anonym (,)

    Finns en hel del. Har några jag snappar med, men de flesta är rätt unga där.

  • Anonym (C)

    Alltså, jag är en ung kvinna och varken jag eller någon tjej jag känner eller är släkt med använder snapchat för att kolla in främmande män, det finns tillräckligt många sådana som skickar meddelanden på andra sociala medier ändå. Vi snappar varandra från jobbet eller skolan eftersom det är ett enkelt sätt att bifoga kort text samt en bild om var man är eller en selfie med söta filter. Måste varje random app användas till sexinviter till främlingar? För jag måste säga att jag börjar tröttna på konstiga kommentarer från användare som jag inte ens känner.

  • Anonym (,)
    Anonym (C) skrev 2019-01-17 22:42:45 följande:

    Alltså, jag är en ung kvinna och varken jag eller någon tjej jag känner eller är släkt med använder snapchat för att kolla in främmande män, det finns tillräckligt många sådana som skickar meddelanden på andra sociala medier ändå. Vi snappar varandra från jobbet eller skolan eftersom det är ett enkelt sätt att bifoga kort text samt en bild om var man är eller en selfie med söta filter. Måste varje random app användas till sexinviter till främlingar? För jag måste säga att jag börjar tröttna på konstiga kommentarer från användare som jag inte ens känner.


    Men många tjejer använder snapchat för att skicka lättklädda bilder till män, troligen mest för att få uppmärksamhet.
  • Fanvaderostar

    Någon som har tips om dessa kvinnor får självklart pm:a

    Anonyma bilder som kan skapa fantasier som både kan njuta av är väl fantastiskt och oskyldigt

  • Anonym (C)
    Anonym (,) skrev 2019-01-18 17:16:42 följande:

    Men många tjejer använder snapchat för att skicka lättklädda bilder till män, troligen mest för att få uppmärksamhet.


    Det gör man väl mest till sina kk:s eller pojkvänner, inte främmande män? Inget jag har hört talas om iaf.
  • Anonym (,)

    Det är det de som gör. Jag lovar, har flera på min snap som skickar lättklätt.

Svar på tråden Verktyget snapchat för spännande möten