• Kalle83

    Meddelande trots inget meddelande

    Fick ett meddelande den 7:e januari som jag läste. Därmed försvann den röda symbolen med en 1:a som visar att man fått ett nytt meddelande. När jag nu loggade in visas plötsligt 1:an igen, trots att jag inte fått något nytt meddelande. Jag trycker på meddelandet jag fick den 7:e januari, och uppdaterar webbläsaren, men ändå finns symbolen för 1 nytt meddelande kvar. Någon annan som upplevt samma sak?

  • Svar på tråden Meddelande trots inget meddelande
  • flygrl

    Det där har hänt mig med men då har det senare visat sig att det va ett PM på ingång. Det har alltid rört sig om PM från FL av nån anledning. Så kanske e det ett PM på ingång hos dig. :)

  • Kalle83
    flygrl skrev 2019-01-18 19:52:24 följande:

    Det där har hänt mig med men då har det senare visat sig att det va ett PM på ingång. Det har alltid rört sig om PM från FL av nån anledning. Så kanske e det ett PM på ingång hos dig. :)


    PM? Hur menar du? Vad är ett PM? :) Och med FL, menar du då familjelivs administration?
  • flygrl
    Kalle83 skrev 2019-01-18 19:56:45 följande:

    PM? Hur menar du? Vad är ett PM? :) Och med FL, menar du då familjelivs administration?


    Med PM menar jag privata meddelanden här på FL. Det va meddelanden jag fått av Familjelivs administration ang. typ raderade inlägg.
  • Nimzay

    Har blivit så för mig oxå ibland, dvs röda symboler med siffror om att jag haft olästa meddelanden fast jag ej haft det. Ibland har det typ berott på att meddelanden var på ingång tror jag - som snart skulle dyka upp. Och ibland har det stått såna röda symboler med siffror jättelänge, trots att jag inte alls haft några olästa meddelanden. Blir nog så på Familjeliv ibland helt enkelt antar jag, blir väl nåt fel eller nåt. Kan vara lite förvirrande ibland

Svar på tråden Meddelande trots inget meddelande