• Magdaaa

    Hjälp att tyda ägglossningstest graviditetstest nån?!?

    Såååå dålig på det här..

    Men har bim om 7 dagar och hade bara äl test hemma, har läst att det kan fungera på samma sätt?

    Har jag fel?:/

    Är det samma som med grav test att det ska öka i färg den blå randen?

    Nu är jag förmodligen tokig men är det början till blå rand eller är jag ute och cyklar?:)

    Förmodligen men tänkte om någon kan hjälpa mig här bland alla som kan sånt här!

    Man ser väl till slut det man vill se:(

  • Svar på tråden Hjälp att tyda ägglossningstest graviditetstest nån?!?
  • zebrans

    Jag hade inte litat på ett ägglossningtest då det kan ge utslag även vid mens (har hänt mig). Speciellt inte när det är ett så otydligt streck! Köp graviditetstest istället för att vara på säkra sidan :) 

  • Magdaaa

    Jag håller med har beställt ett som förmodligen kommer i övermorgon men man är ju så otålig!! :)

    Är ju också lite tidigt öveehuvudtaget men det är så svårt att tänka på nåt annat!

    Men du har helt rätt :)

    Tack för svar iallafall!

  • Jag är bara jag

    Om det där är ett äl-test är det negativt. Äl-test kan visa positivt vid graviditet, men även precis före mens så det är inget att lita på.

  • Magdaaa

    [quote=79379894][quote-nick]Jag är bara jag skrev 2019-01-20 17:17:16 följande:[/quote-nick]Om det där är ett äl-test är det negativt. Äl-test kan visa positivt vid graviditet, men även precis före mens så det är inget att lita på.[/

    Förstod nästan det:(

    Får vänta ett par dagar och testa med riktigt test, synd man är så otålig.

    Tack för svar :)

Svar på tråden Hjälp att tyda ägglossningstest graviditetstest nån?!?