• Äldre 20 Jan 19:15
    146 visningar
    2 svar
    2
    146

    Intralapiddropp

    Ni som fått intralapiddropp i samband med er behandling o sedan blivit gravida, hur ofta har ni fått det och till vilken graviditetsvecka?

  • Svar på tråden Intralapiddropp
  • Äldre 20 Jan 20:41
    #1
    hoppas 2014 skrev 2019-01-20 19:15:09 följande:

    Ni som fått intralapiddropp i samband med er behandling o sedan blivit gravida, hur ofta har ni fått det och till vilken graviditetsvecka?


    Jag hat gjort utredning och behandling via Dr D på Life clinic i Aten. Man gör först en utredning och alla får sen individanpassade behandlingsplaner utifrån vad resultsten visar. Hur ofta man tar dropp beror sen på vad blodprovsresultaten visat som man tar upprepade gånger under behanflingen och skickar till läkaren i Aten. Han analyserar dem och säger till mär man ska ta nästa dropp.

    Det är helt individualiserad behandling, ingen får samma behandling.

    Du är välkommen till Atentråden om du vill veta mer.

    "Vi som snart är gravida efter utredning i Aten".
  • Äldre 20 Jan 22:53
    #2
    UndrandeSökare skrev 2019-01-20 20:41:58 följande:

    Jag hat gjort utredning och behandling via Dr D på Life clinic i Aten. Man gör först en utredning och alla får sen individanpassade behandlingsplaner utifrån vad resultsten visar. Hur ofta man tar dropp beror sen på vad blodprovsresultaten visat som man tar upprepade gånger under behanflingen och skickar till läkaren i Aten. Han analyserar dem och säger till mär man ska ta nästa dropp.

    Det är helt individualiserad behandling, ingen får samma behandling.

    Du är välkommen till Atentråden om du vill veta mer.

    "Vi som snart är gravida efter utredning i Aten".


    Ok. Tack. Är i vecka 15 (14+6) o fick förra droppet i v 11 pga jul/semester. Jag har gjort ivf i Sverige (Falun) o eg får man då sista droppet i v8..
Svar på tråden Intralapiddropp