• AnonymEME

    BIM+3 HJÄLP

    Hej!

    Jag och sambon planerar bebis, andra försöket nu. Jag har en dotter sedan innan och hon blir tre nästa månad så vi önskar ett syskon.

    Jag har bara gått efter appen Menskoll (P Tracker) som jag haft sedan tonåren. Där jag prickar i när jag har mens, sex, mående osv.

    Vi har inte tagit några äglossningstester men har haft ont i äggstockarna, varit ömm och så och vi har alltid sex en gång om dagen iallafall. Tycker dock att jag har haft otroligt lite föytningar denna månad, och har fortfarande dåligt.

    Enligt appen skulle jag haft äglossning den 5 januari. Jag tog ett graviditetstest den 13 januari som visade negativt.. Nu är jag på BIM+3. Skulle ha haft mens den 19 januari.

    Är sjuk och mannen är på jobb så kan inte ta något test. Tror ni jag kan vara gravid eller kommer mensen? Hade önskat att bolla med någon. Kram

  • Svar på tråden BIM+3 HJÄLP
  • nathalieejj

    Klart du kan vara gravid! När du tog testet var du på bim - 6 så då är det inte många som får pos. Håller tummarna!

  • AnonymEME

    Jag hoppas verkligen det, om det skulle vara så lyxigt att det skulle gå så fort <3

  • AnonymEME

    BIM+4 idag och tog ett test men var negativt ???? mensen verkar inte komma heller..

  • nathalieejj

    Då kanske din mens hoppar denna månad eller är bara sen helt enkelt. Du får kontakta din barnmorska och höra med henne vad hon tror. Du borde ju fått pos nu om det gått över så många dagar. Konstigt!

  • zebrans

    Mycket möjligt att din ägglossning skett senare/uteblivit och det är därför du inte får plus :) 

Svar på tråden BIM+3 HJÄLP