• Cthulhummmmm

    Vad har hänt med Flashback?

    Jag skapade det här kontot specifikt för att ställa den här frågan; 


    Vad har hänt med Flashback?


    Man kan inte gå in på några underforum utan man fastnar på startsidan. Använder aldrig Familjeliv utan håller mig till Flashback. Men det verkar vara kört nu. Så är det någon som vill förklara för mig vad felet (om det är ett fel) är?


    MVH

  • Svar på tråden Vad har hänt med Flashback?
  • K Kalle
    Cthulhummmmm skrev 2019-01-22 08:45:25 följande:

    Jag skapade det här kontot specifikt för att ställa den här frågan; 


    Vad har hänt med Flashback?


    Man kan inte gå in på några underforum utan man fastnar på startsidan. Använder aldrig Familjeliv utan håller mig till Flashback. Men det verkar vara kört nu. Så är det någon som vill förklara för mig vad felet (om det är ett fel) är?


    MVH


    Det är bara skit på Flashback. Stanna här!
  • Cthulhummmmm
    K Kalle skrev 2019-01-22 09:05:59 följande:
    Det är bara skit på Flashback. Stanna här!
    Trivs bättre på Flashback tack!
  • Cthulhummmmm
    Limajo skrev 2019-01-22 09:12:11 följande:

    Sidan funkar fint för mig, surfar via mobilen.


    Förhastade mig definitivt och provade endast på datorn, sitter nu med mobilen och sidan funkar bra här också!
  • cb66
    Cthulhummmmm skrev 2019-01-22 08:45:25 följande:

    Jag skapade det här kontot specifikt för att ställa den här frågan; 


    Vad har hänt med Flashback?


    Man kan inte gå in på några underforum utan man fastnar på startsidan. Använder aldrig Familjeliv utan håller mig till Flashback. Men det verkar vara kört nu. Så är det någon som vill förklara för mig vad felet (om det är ett fel) är?


    MVH


    Du trodde helt seriöst att alla trevliga medlemmar på FL skulle bry sig eller ha nån aning om vad som händer i Sveriges rövhål?
  • FreddeA
    K Kalle skrev 2019-01-22 09:05:59 följande:
    Det är bara skit på Flashback. Stanna här!
    På Flashback behöver inte män springa gatlopp mellan manshatande "feminister". Där har man moderatorer som inte står på kvinnornas sida.
  • FreddeA
    cb66 skrev 2019-01-22 10:25:25 följande:
    Du trodde helt seriöst att alla trevliga medlemmar på FL skulle bry sig eller ha nån aning om vad som händer i Sveriges rövhål?
    Snarare rabiata feminister och surkärringar som skyller alla fel på män.
  • cb66
    FreddeA skrev 2019-01-22 10:34:36 följande:
    På Flashback behöver inte män springa gatlopp mellan manshatande "feminister". Där har man moderatorer som inte står på kvinnornas sida.
    På flashback är alla invandrarfientliga. Alla trådar om t.ex brott utgår hela tiden från att GM är invandrare. 
  • cb66
    FreddeA skrev 2019-01-22 10:34:36 följande:
    På Flashback behöver inte män springa gatlopp mellan manshatande "feminister". Där har man moderatorer som inte står på kvinnornas sida.
    På flashback är alla invandrarfientliga. Alla trådar om t.ex brott utgår hela tiden från att GM är invandrare. 
  • Cthulhummmmm

    Vilken underhållande tråd jag råkade skapa! 
    För att förklara varför jag föredrar Flashback över Familjeliv krävs inte mycket.


    Familjeliv är bara så jävla vanilla. Det är tråkigt och på Flashback finns det otaliga roliga underforum, inlägg och trådar. Lär dock hänga här på Familjeliv ett tag till bara för att se var ni kan ta den här tråden...


    Ha det bra, så hoppas jag vi ses på Flashback!

  • Pilsner
    cb66 skrev 2019-01-22 10:36:37 följande:
    På flashback är alla invandrarfientliga. Alla trådar om t.ex brott utgår hela tiden från att GM är invandrare. 
    Och hur ofta har de fel?
  • Mongoliet
    FreddeA skrev 2019-01-22 10:34:36 följande:

    På Flashback behöver inte män springa gatlopp mellan manshatande "feminister". Där har man moderatorer som inte står på kvinnornas sida.


    Moderatorerna står ju på rasisternas sida där. Så trist. Finns där nägra vänstermänniskor kvar? Alla är portade på livstid ju.
Svar på tråden Vad har hänt med Flashback?