• Hans28

    Dyra kläder

    Hej,

    Jag undrar vad ni tycker är dyrt för olika typer av klädesplagg tex  skjorta, jeans, vinterjacka? Med det menar jag inte pris kontra kvalité utan tex vad skulle ni aldrig lägga för summa för en jacka?

  • Svar på tråden Dyra kläder
  • Aniiee

    Gaska mycket. Jag skulle lätt lägga en tusenlapp för en herrskjorta, 2000 för ett par jeans och 4000 för en vinterjacka. Om och när jag har råd.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Hans28
    Aniiee skrev 2019-01-23 17:52:59 följande:

    Gaska mycket. Jag skulle lätt lägga en tusenlapp för en herrskjorta, 2000 för ett par jeans och 4000 för en vinterjacka. Om och när jag har råd.


    Anser du att det är dyrt då?
  • Mongoliet
    Hans28 skrev 2019-01-23 01:13:58 följande:

    Hej,

    Jag undrar vad ni tycker är dyrt för olika typer av klädesplagg tex  skjorta, jeans, vinterjacka? Med det menar jag inte pris kontra kvalité utan tex vad skulle ni aldrig lägga för summa för en jacka?


    Just idag har jag på mig det dyraste klädesplagget jag någonsin köpt. Tror att de införskaffades tidigt 2000-tal då jeans fick kosta hur mycket som helst. Mishiko Kuschino över 3000 kr. På tok för dyrt. Då dyrt men rimligt. Å andra sidan har jag de 18 år senare & de ser typ likadana ut. Skulle inte lägga över 2500 för en jacka, tror jag. Inte över 400 kr för en t-shirt. Inte över 1500 för sneakers.
Svar på tråden Dyra kläder