• Äldre 23 Jan 14:25
    740 visningar
    5 svar
    5
    740

    Symtom

    Hej! Hade återföring av FET 5 dagars i måndags. Mitt ägg hade redan börjat kläcka sig.

    När börjar symtomen komma?

    Jag har varit illamående från dag 1 och mensvärk känslor.

    Inbillning eller tidiga symtom?

    Någon som känner igen sig?

  • Svar på tråden Symtom
  • nathal­ieejj
    Äldre 23 Jan 18:18
    #1

    Hej! Önskade jag kunde svara på din tråd men jag fattar inte ett skit av vad du skrivit!

  • Äldre 23 Jan 20:09
    #2

    Innan v.5 har symptomen varit väldigt få och diffusa. Trött var jag däremot tidigt, kissnödig och molvärk. Men molvärken kom inte förrän v.5. Tar du progesteron? Det kan ge "symptom" det med. Embryot kan fästa redan samma dag som insättning vid blastisar och speciellt om det redan blivit en hatching blastis.

  • Äldre 23 Jan 20:43
    #3
    Jag är bara jag skrev 2019-01-23 20:09:05 följande:

    Innan v.5 har symptomen varit väldigt få och diffusa. Trött var jag däremot tidigt, kissnödig och molvärk. Men molvärken kom inte förrän v.5. Tar du progesteron? Det kan ge "symptom" det med. Embryot kan fästa redan samma dag som insättning vid blastisar och speciellt om det redan blivit en hatching blastis.


    Hej!

    Nej jag tar inga mediciner alls. Så det är bara naturligt efter FET. (Tog inga före FET heller). Jag förväntar mig att ägget fäste samma dag då molvärken kom på kvällen och eftersom ägget redan hade spontant kläckt sig vid FET så räknar dem med fästning inom 24h, vilket också betyder att ägget producerar HcG redan när det har börjat spricka.<3
  • Äldre 23 Jan 20:58
    #4
    Jag är bara jag skrev 2019-01-23 20:09:05 följande:

    Innan v.5 har symptomen varit väldigt få och diffusa. Trött var jag däremot tidigt, kissnödig och molvärk. Men molvärken kom inte förrän v.5. Tar du progesteron? Det kan ge "symptom" det med. Embryot kan fästa redan samma dag som insättning vid blastisar och speciellt om det redan blivit en hatching blastis.


    Hej!

    Nej jag tar inga mediciner alls. Så det är bara naturligt efter FET. (Tog inga före FET heller). Jag förväntar mig att ägget fäste samma dag då molvärken kom på kvällen och eftersom ägget redan hade spontant kläckt sig vid FET så räknar dem med fästning inom 24h, vilket också betyder att ägget producerar HcG redan när det har börjat spricka.<3
    nathalieejj skrev 2019-01-23 18:18:51 följande:

    Hej! Önskade jag kunde svara på din tråd men jag fattar inte ett skit av vad du skrivit!


    Hej Nathalieej.

    Förlåt, var det några speciella ord som du inte förstod eller är det meningsuppbyggnaden? Om det är orden du undrar över så förklarar jag gärna om du nämner de ord du inte förstod. =)
  • Äldre 23 Jan 21:44
    #5

    Låter lovande! Drömmer

Svar på tråden Symtom