• Diana05

    Flicknamn

    Söker efter ett flicknamn. Gärna i stil med dessa. Skriv gärna också vad tycker ni är finast av namnen?

    Inez

    Ida

    Stella

    Louisa

    Lovisa

    Victoria

  • Svar på tråden Flicknamn
  • fluu

    Av era förslag gillar jag Ida , Louisa och Lovisa. Det är ju en väldig bredd på era förslag, så lite blandat:

    Emmy, Thea, Laura, Alicia, Elvira, Hilde, Clara, Amanda, Julie.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • trollhona
    Diana05 skrev 2019-01-24 13:25:45 följande:

    Söker efter ett flicknamn. Gärna i stil med dessa. Skriv gärna också vad tycker ni är finast av namnen?

    Inez

    Ida

    Stella

    Louisa

    Lovisa

    Victoria


    Jag tycker om Stella och Louisa av dina förslag.

    Amalia 
    Olivia 
    Enya
    Maja
    Svea
    Alva
    Dorothea
    Linnea
    Iris
    Elvy
    Edith 
  • Nimzay

    Ida, Stella och Lovisa gillar jag bäst av era förslag. 

    Andra förslag: Agnes, Iris, Gisela, Adela, Adina, Alina, Ebba, Maja, Clara, Dora, Engla, Hedvig, Stina, Saga, Selma, Signe, Greta, Irma, Frida, Alva, Tove, Tyra, Flora, Emilia, Emelie, Ottilia, Lydia, Alicia, Virginia, Honoria, Gloria...etc

  • Diana05

    Har ett namn jag så gillar men så har grannen döpt sin hund till det namnet :D annars av era förslag är det släktbarn som heter, grannens eller kompis barn eller så. Bara några veckor och är inte säker på namn än :)

    får kika vidare på namn men just nu lutar det åt Ellie, Noelle, Elise, Lou, Lovisa?

  • Kusinen

    Av namnen i ts gillar jag LoUisa och Inez. Av de nya namnen tycker jag också Elise är fint.

    Liknande namn: Iris, Idun, Elina, Ella, Elna, Linnea, Malva, Celine, Edit, Elmira, Dahlia, Cecilia, Ilse, Charlotta, Elvira, Viola, Embla, Lydia, Signe

  • Flickan Hej

    Tycker Stella, Louisa och Inez är finast (mest Stella då bästisen från studierna heter så) annars gillar jag Louise, Esther, Ashlyn och Katelyn ????

Svar på tråden Flicknamn