• Galenpanna007

    Pco- hur tolkar ni det här graviditetstestet ?

    Vi har kämpat med syskon till vårt barn i över 3 år. Tog ett test idag 3 dagar innan bm och rycker mig se det magiska extrastäcket. Vad ser ni? Vi har köpt ett digitalt test men tänkte att det är bäst att vänta till morgonurinet.

  • Svar på tråden Pco- hur tolkar ni det här graviditetstestet ?
  • Tigerkvinna
    Galenpanna007 skrev 2019-01-26 09:31:15 följande:

    Vi har kämpat med syskon till vårt barn i över 3 år. Tog ett test idag 3 dagar innan bm och rycker mig se det magiska extrastäcket. Vad ser ni? Vi har köpt ett digitalt test men tänkte att det är bäst att vänta till morgonurinet.


    Med så svagt på RFSU testet har jag också plussat. Men på cb:s test både digitalt och vanligt så är plusset mycket tydligare. Plussade tillochmed med bara dagsurin på cb digitalt
  • Tigerkvinna
    Galenpanna007 skrev 2019-01-26 09:31:15 följande:

    Vi har kämpat med syskon till vårt barn i över 3 år. Tog ett test idag 3 dagar innan bm och rycker mig se det magiska extrastäcket. Vad ser ni? Vi har köpt ett digitalt test men tänkte att det är bäst att vänta till morgonurinet.



  • 1234568
    Galenpanna007 skrev 2019-01-26 16:17:36 följande:

    Tack för era svar:) kunde inte hålla mig . Tog ett digitalt test innan . Och visst blev det positivt :)


    Grattis!

    Värmer alltid hjärtat att se dessa sträck när folk fått vänta och vänta. Dom som så gärna vill ha barn, dom ska få barn!
  • Liten till
    Galenpanna007 skrev 2019-01-26 16:17:36 följande:

    Tack för era svar:) kunde inte hålla mig . Tog ett digitalt test innan . Och visst blev det positivt :)


    Stort grattis!!!!
Svar på tråden Pco- hur tolkar ni det här graviditetstestet ?