• Anonym (Mulligt Är Gulligt!)

    Bjuda mulliga kvinnor på lösviktsgodis?

    Älskar mulligt och har äntligen funnit var de befinner sig, nämligen i godisbutiker!

    Var full fart i eftermiddags och såg så många mulliga och gulliga tjejer som plockade godis i stans största godisaffär.

    Gillar som sagt mulligt och vill hylla mulliga kvinnor.

    Hur skulle det vara om jag gick fram till de som plockar godis och erbjuder mig att betala påsen?

    "Hej du mulliga och gulliga tjej! Får jag lov att betala din godispåse?"

    Hur tror ni det går?

    Då märker den mulliga kvinnan att det finns fördelar med att vara stor.

  • Svar på tråden Bjuda mulliga kvinnor på lösviktsgodis?
  • Anonym (...)

    Jag hade sneglat på dig och sagt nej tack.. Resten av dagen hade jag funderat på vem fan den där konstiga killen vid godishyllan var är och vad han egentligen ville. Hade även varit nervös inför nästa gång jag skulle dit och försökt undvika att stöta på dig igen.

  • Anonym (Raggare)

    Kan funka. På systemet kan man ju fråga om damen är törstig och huruvida man kanske kan få betala hennes vodka, på apoteket kan kan man fråga om fröken haltar och ta notan för skavsårsplåstren.

  • Anonym (mmm)

    förstår att det är lördag och att du troligen druckit 

  • Anonym (Mulligt Är Gulligt!)
    Anonym (mmm) skrev 2019-01-26 18:18:43 följande:

    förstår att det är lördag och att du troligen druckit 


    Nej, är spik nykter. Är den som räcker fram en kasse till personen framför i kön i livsmedelsbutiken och håller upp dörrar samt släpper fram alla vid övergångsställen.

    Och bjuder gärna mullig och söt tjej på godis.
  • tankfull
    Anonym (Mulligt Är Gulligt!) skrev 2019-01-26 18:32:11 följande:
    Nej, är spik nykter. Är den som räcker fram en kasse till personen framför i kön i livsmedelsbutiken och håller upp dörrar samt släpper fram alla vid övergångsställen.

    Och bjuder gärna mullig och söt tjej på godis.
    Man ska inte ta emot godis från främmande män, det vet väl alla Flört
    Men de mulliga tjejerna blir säkert glada att du tycker att de är gulliga. Du får nog hitta ett bättre sätt att ragga på dem än i godisbutikerna - eller så kan du kanske börja jobba i en godisbutik, då blir det mindre creepy att du pratar med tjejerna där och kanske bjuder på en påse ibland. Lycka till!
  • TeenageFanclub
    Persikaplommon skrev 2019-01-26 18:58:26 följande:

    Kanske får du stryk. :)

    Kanske tycker inte tjejerna i fråga själva att de är mulliga?


    Hej!

    Fint alias du har. Kom på att jag gillar persikor när jag såg ditt namn.
  • Nimzay

    Köp en påse godis själv, och bjud sen tjejerna/alternativ nån tjej du tycker är extra söt på en bit godis ur din påse...? Så får du ju tillfälle att ta kontakt och snacka med dem/henne..och detta utan att det kanske behöver verka lika överdrivet/skumt som att erbjuda sig att betala hela påsen till en person man typ inte ens känner tänker jag

    Eller kan du kanske börja jobba i godisaffär som nån annan i tråden förslog...? =0)

Svar på tråden Bjuda mulliga kvinnor på lösviktsgodis?