• Mongoliet

    Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?

    Här har det nog ingen betydelse vad man skriver eftersom antngen anmäls tråden av någon surkärring alt så svarar bara tanter. Skulle önska svar från enbart män.

  • Svar på tråden Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?
  • Mongoliet
    Överste Senap skrev 2019-01-28 15:22:02 följande:

    Genomsnitt med avseende på vad? Längd? Ålder? Stussmått? Bröstmått? Midjemått? Hårlängd?


    Du får bestämma själv.
  • Mongoliet
    Överste Senap skrev 2019-01-28 15:22:02 följande:

    Genomsnitt med avseende på vad? Längd? Ålder? Stussmått? Bröstmått? Midjemått? Hårlängd?


    Jag tänker att de flertalet är ca 170 cm långa, blonda, 2 barn, skild, 6-12 kilos övervikt, läser Läckberg & velar mellan gran canaria & Tenerfiffa. Tycker att män generellt är dåliga på det mesta. Ca 36 år.

    Sedan har vi såklart ett gäng äldre damer som är lite mer laidback & gärna träffar någon 20-årig kille här eller var som helst. Livsnjutarna. Dessutom ett fåtal 18-25 som råkar hamna här. Skriver en fråga, läser eller kommenterar & gömmer sedan bort att de ens varit här.
  • LukeStairwalker

    Trodde det var försoffade småbarnsmammor med välling och kräks på mjukisbrallorna. 
    Men nu vet jag bättre :)

  • Mongoliet
    LukeStairwalker skrev 2019-01-28 15:39:42 följande:

    Trodde det var försoffade småbarnsmammor med välling och kräks på mjukisbrallorna. 

    Men nu vet jag bättre :)


    Den kategorin är nog i top-3.
  • Mongoliet
    Chattisen skrev 2019-01-28 16:10:28 följande:

    Skrattar.. tänk om vi skulle lägga ut bilder alla som hänger här ;)


    Men ärligt du som är tjej (Väl) vad tror du?
  • kottelin
    Chattisen skrev 2019-01-28 16:10:28 följande:

    Skrattar.. tänk om vi skulle lägga ut bilder alla som hänger här ;)


    Åh nej, det skulle jag inte på några villkor göra!
    Ja, typ så...
Svar på tråden Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?