• Anonym (Erika)

    Har ni fallit för fel typ??

    Har ni gjort det någon gång?? En person som inte alls va er typ utseendemässigt?? Vad föll ni för hos denna??

  • Svar på tråden Har ni fallit för fel typ??
  • Anonym (Mall)

    Ja det har hänt, men det måste fortfarande vara ett utseende som jag finner attraktivt eller en personlighet som tilltalar mig.

  • Mongoliet

    Fallit 3 gånger för blonda svenska tjejer trots att jag tycker att just det utseendet är vämjeligt. Föll för deras intelligens.

  • Anonym (Mall)
    Mongoliet skrev 2019-01-30 23:08:42 följande:

    Fallit 3 gånger för blonda svenska tjejer trots att jag tycker att just det utseendet är vämjeligt. Föll för deras intelligens.


    Säg inte att dom var långa också?
  • Mongoliet
    Anonym (Mall) skrev 2019-01-30 23:11:27 följande:

    Säg inte att dom var långa också?


    Nä de var ca 165-170.
  • Anonym (Mall)
    Mongoliet skrev 2019-01-30 23:12:41 följande:

    Nä de var ca 165-170.


    170 är ganska långt
  • Mongoliet
    Anonym (Mall) skrev 2019-01-30 23:45:44 följande:

    170 är ganska långt


    Ja det var en del i oattraktiviteten så det höll inte.
  • FuckGoggleAskMe

    Jag faller nästan alltid för fel typ, dvs någon som inte är bra för mig: oftast väldigt intelligent och ibland vansinnigt rolig, men som har Aspergers, är manodepressiv, narcissist etc. dessutom. Om du bara menar utseendemässigt fel, så visst, det har också hänt. En var väldigt smart, omtänksam och genomsnäll, en annan var uppfriskande normal, genomsnäll och väldigt social. En annan otroligt lättsam att leva med och hade många bra intressen. Utseendet är viktigt, men ibland tycker man plötsligt att någon är väldigt attraktiv pga att man är intresserad av personen. En kultur med arrangerade äktenskap hade ju passat mig perfekt, mina föräldrar har bra omdöme, men inte jag.

  • Anonym (Hmm)

    Vadå fel typ utseendemässigt? Om någon är ens "typ" handlar väl om hur man är som person... Har för bakgrund/värderingar etc.

  • Anonym (?)

    Förstår inte heller riktigt frågan... Jag är inte ihop med ett skal.

    Jag har en typ av man jag är väldigt svag för utseendemässigt, jag blir så till mig att andra skrattar åt mig, ingen av mina 4 förhållanden har varit av den typen.

    För att en man ska duga utseendemässigt ska han:
    -Gärna ha mer muskler än mig, eller iaf vara starkare, svagaste jag haft tog jag inte i max när vi skojbrottades för att säkerställa att han skulle vinna
    -Gärna vara större än mig,160 cm, men kan dela vissa kläder med min nuvarande som är 172
    -Inte vara alltför fet, den mest överviktiga jag varit ihop med hade 20-30 kg för mycket. Alltför smal har inte varit aktuellt.
    -Sköta sin hygien dugligt (även om min nuvarande borstar tänderna max 1 gång/dag och har ingen tand utan lagningar)

     
    vara ok tränad, men det har inte med utseendet att göra, utan om jag vill gå upp på ett berg bör han kunna orka hänga på 

    Jag har stället varit ihop med människan under huden...

Svar på tråden Har ni fallit för fel typ??