• pollydolly

    Jag är jättearg! Förbannad!

    Denna graviditeten har skiljt sig på olika att jämfört med min förra. Det mest anmärkningsvärda är mitt humör. Jag är så arg så det gör ont i mig.

    Någon som haft samma problem eller går igenom liknande just nu?

    Jag är rädd att jag kommer fortsätta vara såhär arg/förbannad/vansinnig även efter graviditeten???? Är detta mitt nya jag nu?

    Någon?

  • Svar på tråden Jag är jättearg! Förbannad!
  • Jemp

    Jag var kanske mer ledsen än arg, även om stubinen blev lite kortare också... Främst sista månaderna av graviditeten, försvann helt direkt efter förlossningen.

  • Erla

    Jag har också varit väldigt mycket mer arg denna graviditeten. Förra gången var jag knappt ledsen och arg alls. Längtar tills jag kan bli mig själv igen :P haha

  • pollydolly
    Jemp skrev 2019-01-31 12:35:14 följande:

    Jag var kanske mer ledsen än arg, även om stubinen blev lite kortare också... Främst sista månaderna av graviditeten, försvann helt direkt efter förlossningen.


    Skönt att det försvann! Då finns det hopp för mitt gamla jag att komma tillbaka! :)
  • pollydolly
    Erla skrev 2019-01-31 12:39:25 följande:

    Jag har också varit väldigt mycket mer arg denna graviditeten. Förra gången var jag knappt ledsen och arg alls. Längtar tills jag kan bli mig själv igen :P haha


    Åh då är vi två! Hur länge är det kvar för dig? Jag räknar ner nu. Har 40 dagar kvar :)

    40 dagar kvar och kanske 10 av dessa i fullkomlig vansinne, haha.
  • Erla
    pollydolly skrev 2019-01-31 14:42:12 följande:

    Åh då är vi två! Hur länge är det kvar för dig? Jag räknar ner nu. Har 40 dagar kvar :)

    40 dagar kvar och kanske 10 av dessa i fullkomlig vansinne, haha.


    Jag har drygt 50 dagar kvar så nedräkning på gång här också :)
Svar på tråden Jag är jättearg! Förbannad!