• tankar28

    Tips på alla hjärtansdag present?ågo

    Något speciellt till killen? Eller tips?

    Svårt att komma på något speciellt..

  • Svar på tråden Tips på alla hjärtansdag present?ågo
  • Lollan1

    Något speciellt är ju olika för alla.. Vad gillar han? Vad har han för intressen? Det är ju mer speciellt att få någonting som visar att man har tänkt till utifrån den specifika personen, än att "bara" ge något som är typiskt för alla hjärtans dag.

  • Linda2barnsmamma

    Jag skickar alltid en blomma och nått mer till min man på hans jobb. han blir alltid glad för det. Sen blir han lika förvånad varje gång då han aldrig, o då Menar ja aldrig kommer ihåg när alla hjärtans dag är.

    Annars är vi inte några som ger varann presenter, utan åker varannan helg till hotell en natt och umgås

  • tankar28
    Lollan1 skrev 2019-02-01 02:49:42 följande:

    Något speciellt är ju olika för alla.. Vad gillar han? Vad har han för intressen? Det är ju mer speciellt att få någonting som visar att man har tänkt till utifrån den specifika personen, än att "bara" ge något som är typiskt för alla hjärtans dag.


    ----

    Det Är lite svårt.

    Han älskar rom. Film.. det är två som ligger varmt om hjärtat
  • tankar28
    Linda2barnsmamma skrev 2019-02-01 17:33:02 följande:

    Jag skickar alltid en blomma och nått mer till min man på hans jobb. han blir alltid glad för det. Sen blir han lika förvånad varje gång då han aldrig, o då Menar ja aldrig kommer ihåg när alla hjärtans dag är.

    Annars är vi inte några som ger varann presenter, utan åker varannan helg till hotell en natt och umgås


    Linda2barnsmamma skrev 2019-02-01 17:33:02 följande:

    Jag skickar alltid en blomma och nått mer till min man på hans jobb. han blir alltid glad för det. Sen blir han lika förvånad varje gång då han aldrig, o då Menar ja aldrig kommer ihåg när alla hjärtans dag är.

    Annars är vi inte några som ger varann presenter, utan åker varannan helg till hotell en natt och umgås


    -------

    Blommor är alltid mysigt.. . Hotelvistelse ja.. :) men det är svårt.. vill liksom ge något som.. Är jag har tänkt...present.
Svar på tråden Tips på alla hjärtansdag present?ågo