• Ilseli

    Ingen ägglossning trots regelbunden mens

    Hej Alla fina människor,
    jag har under sex månader tempat och använt test hela månaden men hittar ingen ägglossning. Jag har ingen temp-ökning när jag "ska ha" ägglossning och inga utslag på test. Min mens är regelbunden på 31 dagar och jag får även ägglossningssekret när jag enligt kalendern ska ha ägglossning.

    Jag slutade med p-piller för 7 månader sedan och har hört att om det skulle bero på det hade inte min mens varit regelbunden.

    Jag är så himla orolig över detta. Vad kan detta bero på? Vad ska jag göra?

    Jag är 28 år och har aldrig varit gravid innan.

  • Svar på tråden Ingen ägglossning trots regelbunden mens
  • Anonym (Test)
    Ilseli skrev 2019-02-02 20:15:12 följande:

    Hej Alla fina människor,

    jag har under sex månader tempat och använt test hela månaden men hittar ingen ägglossning. Jag har ingen temp-ökning när jag "ska ha" ägglossning och inga utslag på test. Min mens är regelbunden på 31 dagar och jag får även ägglossningssekret när jag enligt kalendern ska ha ägglossning.

    Jag slutade med p-piller för 7 månader sedan och har hört att om det skulle bero på det hade inte min mens varit regelbunden.

    Jag är så himla orolig över detta. Vad kan detta bero på? Vad ska jag göra?

    Jag är 28 år och har aldrig varit gravid innan.


    Får inte heller utslag på äl-test, tempade två månader men lade ner för det fungerade inte alls (kan bero på att jag vaknar många ggr per natt pga barn). Har också cykel på 31 dgr. Är ändå gravid med andra barnet, graviditeterna har tagit lite tid att få till men det gick :) äl-test fungerar inte på alla.
Svar på tråden Ingen ägglossning trots regelbunden mens